A 15 éves Pampers & UNICEF együttműködés 1 millió újszülött életét mentette meg
15 éves partnerkapcsolatuk évfordulója alkalmából a Pampers és az UNICEF online kerekasztalbeszélgetés keretében összegezte egyedülálló szövetségük munkáját, melynek eredményeképpen maradandó változást értek el a világban az anyai és újszülöttkori tetanuszfertőzés megszüntetése terén.
Együttműködésük az elmúlt 15 év során hozzávetőlegesen egymillió újszülött életét mentette meg az anyai és újszülöttkori tetanuszfertőzés (MNT) megelőzésével, valamint 26 országban segített teljesen felszámolni az MNT-t, ezáltal becslések szerint 100 millió nő és csecsemő életét megmentve.
2006-ban a Pampers és az UNICEF azzal a közös céllal fogtak össze, hogy megvédjék az anyákat és csecsemőiket a tetanuszfertőzéstől. Az általuk kialakított együttműködési forma ma is kiemelkedő, innovatív kampányaik révén inspirációként szolgálnak mindazoknak, akik tenni akarnak egy ügyért, és az összefogás fontosságára hívják fel a figyelmet a cél érdekében.
Az együttműködés indulásakor minden, az UNICEF logóját viselő Pampers csomag vásárlásakor a Pampers egy oltást adományozott az UNICEF-nek. Ez az egyszerű megoldás arra ösztönözte a vásárlókat, hogy támogassák a kezdeményezést, amelyről bebizonyosodott, hogy közvetlen hatással van az MNT elleni küzdelemre, és így vállalati partner által valaha elért legmagasabb támogatási összeget eredményezte.
A tegnapi bejelentésen Ranya Shamoon, a Procter & Gamble európai babaápolási kategóriájának vezető alelnöke, Carla Haddad Mardini, az UNICEF adománygyűjtési és együttműködési részlegének igazgatója mellett Linda Scott, az Oxfordi Egyetem professzora és Dr. Azhar Abid Raza, az UNICEF anyai és serdülőkori immunizálás-szakértője osztották meg tapasztalataikat és egyedülálló eredményeiket az anyai és újszülöttkori tetanuszfertőzés világszintű visszaszorításában.
Ranya Shamoon, a Procter & Gamble európai babaápolási kategóriájának vezető alelnöke elmondta:
„Erőink egyesítésével a Pampers és az UNICEF képes volt nagy és tartós változásra, amely közvetlenül befolyásolta számtalan család és csecsemő életét szerte a világon. Ezúton szeretnénk köszönetet mondani mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz a létfontosságú munkához, amelynek célja az MNT felszámolása világszerte.”
Carla Haddad Mardini, az UNICEF adományügyi és együttműködési részlegének igazgatója megjegyezte:
„A Pampers-szel 15 éven át tartó partnerségünk közel egymillió újszülött életét mentette meg, megvédve őket az MNT-től, egy csendes gyilkostól. Több mint 300 millió oltást vásároltunk, melyeket 100 millió nő és csecsemőjük védelmére használtunk fel. A Pampers és más partnerek támogatásával a tetanuszfertőzésből eredő újszülött-halálozások száma évente több mint 60 százalékkal csökkent. Ez a támogatás a COVID-járvány alatt még fontosabb volt, mert a pandémia megzavarta az MNT immunizációs szolgáltatásaink nyújtását, és azzal fenyegetett, hogy megfordítja a nehezen elért haladásunkat a gyermekek alapvető vakcinákkal való elérésében. A Pampers-szel való hosszú távú partnerségünk kiváló példa arra, hogy az UNICEF a magánszektorral együttműködve elérheti a legkiszolgáltatottabbakat is, és biztosíthatja, hogy a gyermekek ne csak túléljenek, hanem boldoguljanak is.”
Linda Scott, az Oxfordi Egyetem professzora hozzátette:
„Az elmúlt 15 évben mi is figyelemmel követtük a Pampers – UNICEF együttműködést. A partnerek az anya és a gyermek jóléte iránti kölcsönös elkötelezettsége fontos tényező volt a bizalomra és közös céljukra épülő pozitív munkakapcsolat kialakításában. Az 1 termék = 1 vakcina adomány átlátható és kézzelfogható volt a nyilvánosság számára, amely biztosította az elszámoltathatóságot, és ez a szándék, valamint az ígéret teljesítése megmutatta számunkra, hogy mit lehet elérni, ha a szervezetek együttműködnek. „
A P&G Pampers márkája több mint 60 éve elkötelezett amellett, hogy minden csecsemő világát jobbá tegye. A Pampers és az UNICEF partnersége a „jó cselekedet” igazi példája, megmutatva, hogy az összefogással hogyan tehetnünk többet és jobban, valódi hatást gyakorolva az anyákra és a csecsemőkre szerte a világon.
A 2020-as rendkívüli események rávilágítottak a márkák és a vállalatok felelőségére a társadalom és a minket körülvevő világ jobbá tétele tekintetében. A Pampers és az UNICEF együttműködése része a P&G társadalom iránti elkötelezettségének, és a vállalat 2021-re ígért 2021 jó cselekedeteinek egyike.
Kapcsolódó cikkeink
Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Zéró kibocsátásban gondolkozik a Lidl 2050-re
A Lidl új, ambiciózus klímacélok mentén elkötelezte magát amellett, hogy…
Tovább olvasom >Több, mint jótékonyság – Milyen a jó CSR?
A CSR nem új fogalom – gyökerei az ipari forradalomig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >