10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozata. Az eseményen jelen volt az egykori alapító Pászti Balázs és Dr. Totth Gedeon, a Tagozat jelenlegi elnöke.

Az MMSZ ÁÉM Tagozat 10 éves születésnapján (balról jobbra) Pászti Balázs alapító, Bódi Krisztina alelnök, Dr. Totth Gedeon elnök
A kezdetekről szóló megemlékezés mellett az esemény fő célja volt, hogy reflektorfénybe helyezze az agrár- és élelmiszeripar marketingjének jövőbeni lehetőségeit, valamint inspirációt nyújtson a szektor szakembereinek a fejlődéshez. A változatos előadások és az interaktív kerekasztal-beszélgetés hozzájárultak ahhoz, hogy a résztvevők új nézőpontokat, ötleteket és gyakorlati megoldásokat vihettek magukkal.
Inspiráló előadások a szektor szakértőitől
Az eseményt Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője nyitotta meg előadásával, amely a közösségi agrármarketing előnyeit és jövőbeni lehetőségeit tárgyalta. Bemutatta, hogyan lehet az élelmiszeripar lendületét fenntartani innovatív marketingstratégiák segítségével.
A fenntarthatóság témaköre is központi szerepet kapott. Büki László, a Fenntartható Csomagolásért Egyesület tiszteletbeli elnöke és Bódi Krisztina, a Tagozat alelnöke közösen mutatták be, hogyan járulhat hozzá a környezettudatos csomagolás az élelmiszeripari vállalatok hosszú távú sikeréhez.
Záró előadásként Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója osztotta meg gondolatait a marketing evolúciójáról.
Az előadásokat követően egy dinamikus szakmai kerekasztal-beszélgetés következett, amely lehetőséget teremtett a résztvevők számára, hogy megosszák véleményüket, és új ötleteket merítsenek egymás tapasztalataiból. Az interaktív diskurzus megerősítette az együttműködés fontosságát az ágazat marketingtevékenységének fejlesztésében.

A találkozón részt vettek a jelenlegi és alapító tagok képviselői is
Tíz év eredményei és a jövő kilátásai
Az esemény méltó módon ünnepelte az Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat tízéves működését. Az elmúlt évek során a Tagozat jelentős mértékben hozzájárult a magyar agrár- és élelmiszeripar marketingtudatosságának erősítéséhez, és számos sikeres projektet indított útjára.
A jubileumi esemény nemcsak a múltat ünnepelte, hanem a jövő felé is egyértelmű irányt mutatott: az innováció, a fenntarthatóság és az együttműködés lesz a szektor sikerének kulcsa.
Kapcsolódó cikkeink
A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >