A Trade magazin újabb versenyt hirdet – egy fenntarthatóbb jövőért!
Vajon kik, mely termékek, szolgáltatások vagy vállalatok lehetnek 2020-ban a fenntarthatóság szimbólumai?
|
hogy elnyerhesse a „Fenntarthatóság szimbóluma” címet, a logó használatának jogát és a Trade magazin kommunikációs támogatását. Pályázati kategóriák: személy; termék/szolgáltatás; vállalat Pályázat tárgyának bevezetése, megjelenése: 2018. október 1. – 2019. szeptember 30. Pályázat benyújtási határideje: 2020. február 10. Nevezési díj: 55 000 Ft + Áfa Díjátadó: 2020. szeptember 21. a Business Days konferencián
A pályázatot EZEN A LINKEN lehet benyújtani:
További információ: marketing@trademagazin.hu
Üdvözlettel, a Trade magazin marketingcsapata |
Trade magazin
Grabowski KIadó Kft, Bécsi út 269, Budapest, 1037
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >