91%-os elégedettséggel elsők közt a Rossmann az online vásárlók elégedettségi körében
Elsők közt szerepel a Rossmann az online vásárlók elégedettségét tekintve az FMCG piacon – derül ki a GFK E-Grocery 2022-es kutatásából. A hazánkban több mint 235 üzlettel rendelkező drogériahálózat nagy hangsúlyt fektet az online vásárlási élmény fokozására, így a közelmúltban is több új funkcióval bővült az Online Drogéria.
91%-os elégedettséggel az elsők közt szerepel a Rossmann az online vásárlók körében a hazai FMCG piacon. A GFK kutatásából az is kiderül, hogy a válaszadók csaknem 60%-a teljesen elégedett, több mint 30%-a pedig inkább elégedett a hazai drogériahálózatnál történő online vásárlásai során. Az egyik legfontosabb szempont pedig, amiért a Rossmann Online Drogériát választják, nem más, mint a könnyen kezelhető, felhasználóbarát webshop.
„Nagy öröm számunkra, hogy ilyen jó megítéléssel vannak vásárlóink az online felületünkről. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél inkább kielégítsük igényeiket, akár a mobilapplikációnkon, akár webshopunkon keresztül adják le rendeléseiket. Ezért a közelmúltban is jó néhány új funkcióval bővült rendszerünk, valamint a Rossmann Futár kiszállítási ideje az akár aznapi kiszállításról 5 órán belüli kiszállításra csökkent.”
– árulta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Online marketing csoportvezetője.
Az online és offline vásárlási élmény együttes jelenlétét szem előtt tartva, a vállalat a korábban csak papír alapon megjelenő magazinját online vásárlói felületté alakította, így az e-újságból könnyen kosárba rakhatók, majd megvásárolhatók a termékek. Ezen felül nem csak a termékek elérhetőségéről kérhetünk értesítést, hanem abban az esetben is, ha kedvenc termékeink kedvezményessé válnak.
Nem olyan rég jött létre továbbá a Rossmann Kuponközpont különböző egyedi ajánlatokkal, így az aktív törzsvásárlói kártyával rendelkezők még több személyre szabott kedvezményben részesülhetnek. Mindezen felül már a webshopban is elérhetők az egyedi termékajánlók, melyet a rendszer vásárlási szokásaink szerint ajánl az online vásárlóknak.
A TOP10 szempont között, amiért a vásárlók a Rossmannt választják, a kiszállítás minősége is helyet kapott. A saját autós kiszállítás Budapesten és 45 agglomerációs településen működik 2021 eleje óta. Kezdetben akár aznapi kiszállítással vitték házhoz a csomagokat, azonban jelenleg mindössze 5 órán belül megérkezhet rendelésünk, ráadásul egyórás időablakokat tudunk foglalni a rendszerben, így könnyen illeszthetjük online vásárlásunkat napi teendőinkhez.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >