91%-os elégedettséggel elsők közt a Rossmann az online vásárlók elégedettségi körében
Elsők közt szerepel a Rossmann az online vásárlók elégedettségét tekintve az FMCG piacon – derül ki a GFK E-Grocery 2022-es kutatásából. A hazánkban több mint 235 üzlettel rendelkező drogériahálózat nagy hangsúlyt fektet az online vásárlási élmény fokozására, így a közelmúltban is több új funkcióval bővült az Online Drogéria.

A saját autós kiszállítás Budapesten és 45 agglomerációs településen működik
91%-os elégedettséggel az elsők közt szerepel a Rossmann az online vásárlók körében a hazai FMCG piacon. A GFK kutatásából az is kiderül, hogy a válaszadók csaknem 60%-a teljesen elégedett, több mint 30%-a pedig inkább elégedett a hazai drogériahálózatnál történő online vásárlásai során. Az egyik legfontosabb szempont pedig, amiért a Rossmann Online Drogériát választják, nem más, mint a könnyen kezelhető, felhasználóbarát webshop.
„Nagy öröm számunkra, hogy ilyen jó megítéléssel vannak vásárlóink az online felületünkről. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél inkább kielégítsük igényeiket, akár a mobilapplikációnkon, akár webshopunkon keresztül adják le rendeléseiket. Ezért a közelmúltban is jó néhány új funkcióval bővült rendszerünk, valamint a Rossmann Futár kiszállítási ideje az akár aznapi kiszállításról 5 órán belüli kiszállításra csökkent.”
– árulta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Online marketing csoportvezetője.
Az online és offline vásárlási élmény együttes jelenlétét szem előtt tartva, a vállalat a korábban csak papír alapon megjelenő magazinját online vásárlói felületté alakította, így az e-újságból könnyen kosárba rakhatók, majd megvásárolhatók a termékek. Ezen felül nem csak a termékek elérhetőségéről kérhetünk értesítést, hanem abban az esetben is, ha kedvenc termékeink kedvezményessé válnak.
Nem olyan rég jött létre továbbá a Rossmann Kuponközpont különböző egyedi ajánlatokkal, így az aktív törzsvásárlói kártyával rendelkezők még több személyre szabott kedvezményben részesülhetnek. Mindezen felül már a webshopban is elérhetők az egyedi termékajánlók, melyet a rendszer vásárlási szokásaink szerint ajánl az online vásárlóknak.
A TOP10 szempont között, amiért a vásárlók a Rossmannt választják, a kiszállítás minősége is helyet kapott. A saját autós kiszállítás Budapesten és 45 agglomerációs településen működik 2021 eleje óta. Kezdetben akár aznapi kiszállítással vitték házhoz a csomagokat, azonban jelenleg mindössze 5 órán belül megérkezhet rendelésünk, ráadásul egyórás időablakokat tudunk foglalni a rendszerben, így könnyen illeszthetjük online vásárlásunkat napi teendőinkhez.
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >