91%-os elégedettséggel elsők közt a Rossmann az online vásárlók elégedettségi körében
Elsők közt szerepel a Rossmann az online vásárlók elégedettségét tekintve az FMCG piacon – derül ki a GFK E-Grocery 2022-es kutatásából. A hazánkban több mint 235 üzlettel rendelkező drogériahálózat nagy hangsúlyt fektet az online vásárlási élmény fokozására, így a közelmúltban is több új funkcióval bővült az Online Drogéria.
91%-os elégedettséggel az elsők közt szerepel a Rossmann az online vásárlók körében a hazai FMCG piacon. A GFK kutatásából az is kiderül, hogy a válaszadók csaknem 60%-a teljesen elégedett, több mint 30%-a pedig inkább elégedett a hazai drogériahálózatnál történő online vásárlásai során. Az egyik legfontosabb szempont pedig, amiért a Rossmann Online Drogériát választják, nem más, mint a könnyen kezelhető, felhasználóbarát webshop.
„Nagy öröm számunkra, hogy ilyen jó megítéléssel vannak vásárlóink az online felületünkről. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél inkább kielégítsük igényeiket, akár a mobilapplikációnkon, akár webshopunkon keresztül adják le rendeléseiket. Ezért a közelmúltban is jó néhány új funkcióval bővült rendszerünk, valamint a Rossmann Futár kiszállítási ideje az akár aznapi kiszállításról 5 órán belüli kiszállításra csökkent.”
– árulta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Online marketing csoportvezetője.
Az online és offline vásárlási élmény együttes jelenlétét szem előtt tartva, a vállalat a korábban csak papír alapon megjelenő magazinját online vásárlói felületté alakította, így az e-újságból könnyen kosárba rakhatók, majd megvásárolhatók a termékek. Ezen felül nem csak a termékek elérhetőségéről kérhetünk értesítést, hanem abban az esetben is, ha kedvenc termékeink kedvezményessé válnak.
Nem olyan rég jött létre továbbá a Rossmann Kuponközpont különböző egyedi ajánlatokkal, így az aktív törzsvásárlói kártyával rendelkezők még több személyre szabott kedvezményben részesülhetnek. Mindezen felül már a webshopban is elérhetők az egyedi termékajánlók, melyet a rendszer vásárlási szokásaink szerint ajánl az online vásárlóknak.
A TOP10 szempont között, amiért a vásárlók a Rossmannt választják, a kiszállítás minősége is helyet kapott. A saját autós kiszállítás Budapesten és 45 agglomerációs településen működik 2021 eleje óta. Kezdetben akár aznapi kiszállítással vitték házhoz a csomagokat, azonban jelenleg mindössze 5 órán belül megérkezhet rendelésünk, ráadásul egyórás időablakokat tudunk foglalni a rendszerben, így könnyen illeszthetjük online vásárlásunkat napi teendőinkhez.
Kapcsolódó cikkeink
Ezért választják még sokan a boltokat az online vásárlás helyett
Vásárlás előtt a vevők még mindig szeretik személyesen megvizsgálni a…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2024: az általános válságállóság megteremtésében rejlik a siker titka
A globális nagyvállalatok vezérigazgatóinak 72 százaléka továbbra is bízik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >