90%-kal csökkenti az ALDI a szórólaphoz felhasznált papírmennyiséget: évente 5000 tonna papírt spórol meg az áruházlánc
Az ALDI Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy tevékenységének környezetre gyakorolt hatását a lehető legalacsonyabb szinten tartsa. Az innovatív környezetvédelmi megoldásairól is ismert áruházlánc hetente megjelenő, 40-48 oldalas szórólapja januártól kizárólag online formában lesz elérhető a weboldalon és az applikációban, a papíralapú szórólapból a vállalat egy kétoldalas kivonatot fog országos szinten terjeszteni.

(Fotó: Aldi Magyarország)
Az ALDI Magyarország – amely élenjáró zöld megoldásainak köszönhetően 2021-ben és 2022-ben is elnyerte az „Az Év Környezettudatos Kereskedője” díjat – döntése értelmében 2023 januárjától megszűnik a megszokott papíralapú szórólap gyártása és terjesztése, az aktuális akciókat bemutató szórólap ugyanakkor online formában változatlan terjedelemben elérhető marad a vállalat honlapján, az aldi.hu-n és mobiltelefonos applikációjában. Papíralapon egy kisebb méretű, mindössze kétoldalas, az aktuális akciók kivonatát bemutató flyert fog országosan terjeszteni a vállalat. A lapon elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók az összes aktuális ajánlatot tartalmazó online szórólapot is bármikor elérhetik. Az áruházlánc intézkedésének köszönhetően éves szinten közel 5000 tonna papírhulladékkal kevesebb keletkezik majd, és az így megtakarított alapanyag, valamint a nagy terjedelmű szórólap előállításának és szállításának megszűnéséből származó karbonlábnyom-csökkenés nem csupán a fenntarthatóságot támogatja, hanem alacsonyabb működési költséget is jelent az ALDI számára. Az online szórólap és a kétoldalas flyer önmagában 60%-kal alacsonyabb környezetterheléssel jár majd. Ez a megtakarítás továbbá lehetőséget biztosít a vállalatnak az áremelkedés fékezésére, illetve a munkatársak bérének további növelésére.
Online szórólap: mindig kéznél van
A vállalat szórólapja már évek óta elérhető webes felületeken és pozitív visszhangra talált a fogyasztók körében, akik hamar átálltak a fenntartható, könnyen és bármikor elérhető, minden tekintetben kényelmes és naprakész online felületek használatára. Az előnyök kézenfekvők, hiszen bárhol, bármikor böngészhető a környezetbarát módon előállított online szórólap, kikereshetők az akciós termékek, az applikációban pedig bevásárlólistát is készíthetnek a fogyasztók. Az ALDI vásárlói számára mára általánossá vált az online szórólap használata, egyrészt a kutatások szerint már a vásárlók közel kétharmada az online tájékozódást preferálja a papíralapúval szemben, másrészt az elmúlt hónapokban a látogatók több mint 70%-a kifejezetten az online szórólap miatt érkezett az ALDI weboldalára. A weboldalon ennek a menüpontnak a látogatottsága, illetve betöltésének növekedése minden hónapban 10% feletti növekedést mutat. A papíralapú megoldásokat kereső vásárlók számára pedig a jövőben a kétoldalas flyer lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >Új felhívás támogatja a fenntartható vízgazdálkodási közösségeket
Kétmilliárd forint keretösszeggel jelent meg a „Vízfelhasználás hatékonyságát javító fenntartható vízgazdálkodási…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >