9 tipp a vonzó megjelenésre
Az üzletberendezés és dizájn az élményszerzés egyik alapvető területe. A Miller Zell, retail fejlesztésekkel foglalkozó cég ügyvezető alelnöke, Ron Lutz, a Retail Customer Experience-en megjelent cikkében összegyűjtötte azokat a módszereket, melyek segítségével különleges, figyelemfelkeltő eladótér alakítható ki.
Élményt adó szolgáltatások és az értékesített termékek vegyes elhelyezésével alakítsunk ki ún. hibrid tereket, ahogy azt a Toyota is tette. Az autókat kávézói környezetbe helyezve lazább, elvárások nélküli lehetőséget teremtett a járművek megtekintésére.
A termékek helyett különleges installációkat, szokatlan alapanyagokból készített dekorációt helyezzünk a kirakatba.
A termékek a polcokon kívül, a legkülönbözőbb módokon, jelenjenek meg az üzlettér dizájnjában is.
A kizárólag online csatornában való értékesítés mellett érdemes offline üzletet is nyitni, hogy a fogyasztók közvetlen kapcsolatba kerülhessenek a termékekkel.
A minimalista stílusú boltdizájn nagyobb fókuszt ad termékeinknek, és „több levegőt hagy” vásárlóinknak.
A dekoráció és a dizájn jelenítse meg a márka történetét, meséljen rólunk és termékeinkről.
A világítás az egyik kulcstényező. Bízzuk szakemberekre a kialakítását. A megfelelő világítás meghatározza a bolt hangulatát, és kiemeli a termékeket.
Használjunk egyedi, az üzlettel és termékeinkkel összhangban lévő csomagolást.
Használjunk digitális innovációkat az üzlettérben. Egy virtuálisvalóság-fejlesztés nagyobb eséllyel hívja be az üzletbe a Z-generációt is. //
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >