9 tipp a vonzó megjelenésre
Az üzletberendezés és dizájn az élményszerzés egyik alapvető területe. A Miller Zell, retail fejlesztésekkel foglalkozó cég ügyvezető alelnöke, Ron Lutz, a Retail Customer Experience-en megjelent cikkében összegyűjtötte azokat a módszereket, melyek segítségével különleges, figyelemfelkeltő eladótér alakítható ki.
Élményt adó szolgáltatások és az értékesített termékek vegyes elhelyezésével alakítsunk ki ún. hibrid tereket, ahogy azt a Toyota is tette. Az autókat kávézói környezetbe helyezve lazább, elvárások nélküli lehetőséget teremtett a járművek megtekintésére.
A termékek helyett különleges installációkat, szokatlan alapanyagokból készített dekorációt helyezzünk a kirakatba.
A termékek a polcokon kívül, a legkülönbözőbb módokon, jelenjenek meg az üzlettér dizájnjában is.
A kizárólag online csatornában való értékesítés mellett érdemes offline üzletet is nyitni, hogy a fogyasztók közvetlen kapcsolatba kerülhessenek a termékekkel.
A minimalista stílusú boltdizájn nagyobb fókuszt ad termékeinknek, és „több levegőt hagy” vásárlóinknak.
A dekoráció és a dizájn jelenítse meg a márka történetét, meséljen rólunk és termékeinkről.
A világítás az egyik kulcstényező. Bízzuk szakemberekre a kialakítását. A megfelelő világítás meghatározza a bolt hangulatát, és kiemeli a termékeket.
Használjunk egyedi, az üzlettel és termékeinkkel összhangban lévő csomagolást.
Használjunk digitális innovációkat az üzlettérben. Egy virtuálisvalóság-fejlesztés nagyobb eséllyel hívja be az üzletbe a Z-generációt is. //
Kapcsolódó cikkeink
Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >