9 tipp a vonzó megjelenésre
Az üzletberendezés és dizájn az élményszerzés egyik alapvető területe. A Miller Zell, retail fejlesztésekkel foglalkozó cég ügyvezető alelnöke, Ron Lutz, a Retail Customer Experience-en megjelent cikkében összegyűjtötte azokat a módszereket, melyek segítségével különleges, figyelemfelkeltő eladótér alakítható ki.
Élményt adó szolgáltatások és az értékesített termékek vegyes elhelyezésével alakítsunk ki ún. hibrid tereket, ahogy azt a Toyota is tette. Az autókat kávézói környezetbe helyezve lazább, elvárások nélküli lehetőséget teremtett a járművek megtekintésére.
A termékek helyett különleges installációkat, szokatlan alapanyagokból készített dekorációt helyezzünk a kirakatba.
A termékek a polcokon kívül, a legkülönbözőbb módokon, jelenjenek meg az üzlettér dizájnjában is.
A kizárólag online csatornában való értékesítés mellett érdemes offline üzletet is nyitni, hogy a fogyasztók közvetlen kapcsolatba kerülhessenek a termékekkel.
A minimalista stílusú boltdizájn nagyobb fókuszt ad termékeinknek, és „több levegőt hagy” vásárlóinknak.
A dekoráció és a dizájn jelenítse meg a márka történetét, meséljen rólunk és termékeinkről.
A világítás az egyik kulcstényező. Bízzuk szakemberekre a kialakítását. A megfelelő világítás meghatározza a bolt hangulatát, és kiemeli a termékeket.
Használjunk egyedi, az üzlettel és termékeinkkel összhangban lévő csomagolást.
Használjunk digitális innovációkat az üzlettérben. Egy virtuálisvalóság-fejlesztés nagyobb eséllyel hívja be az üzletbe a Z-generációt is. //
Kapcsolódó cikkeink
Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >Megalakult a Fenntartható Csomagolásért Egyesület
A fenntartható csomagolási megoldások előmozdítása érdekében megalakult a Fenntartható Csomagolásért…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >