8,3 százalékkal nőttek a CEMW nettó eladásai, ismét nyereséges a Kékkúti
Az év első hat hónapjában 8,3 százalékkal nőttek a Central European Mineral Water Holding (CEMW Holding) nettó eladásai a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva − derül ki a cég első féléves pénzügyi jelentéséből. A CEMW a Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft.közös anyavállalata.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. 100 százalékos tulajdonosa, a CEMW Holding nyilvánosságra hozta első féléves pénzügyi jelentésének részleteit. A két céget idén márciusban és áprilisban vásárolta fel a CEMW Holding.
A minőségi egészséges italok iránt megnövekedett vásárlói érdeklődésnek, valamint a kedvező időjárásnak köszönhetően a CEMW értékesítése az év első hat hónapjában 8,3 százalékos növekedést ért el a két leányvállalat tavalyi, hasonló időszakában elért értékesítéséhez viszonyítva.A Kékkúti Ásványvíz hosszú évek veszteséges működése után ismét pozitív eredményt tudott felmutatni.
„Nagyon elégedett vagyok a két hazai piacvezető vállalat szövetségével, amely két magyar márka, a Szentkirályi és a Theodora jövőbeni terjeszkedését teszi lehetővé.A Pasquale családdal kötött megállapodás, a megerősített vagyoni háttér lehetővé teszi a piaci lehetőségek jobb kihasználását, valamint azt, hogy a magyar vásárlók még több egészséges italt fogyaszthassanak” – mondta Balogh Levente, a CEMW Holding elnöke.
A Karlovarské minerální vody (KMV) tulajdonosa, az olasz Pasquale család és a Balogh Levente által közösen létrehozott CEMW beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették a Szentkirályi Tehetségprogram három nyertesét
A női sportolók diadalmaskodtak a Szentkirályi Tehetségprogramban 2024-ben. A Magyar Olimpiai…
Tovább olvasom >Új termékcsaládot dob piacra a Szentkirályi ásványvíz alapítója
A magyar milliárdos üzletember, Balogh Levente – a Szentkirályi Magyarország…
Tovább olvasom >Balogh Levente: „Az egész piac egy háború”
Sokan csak úgy nevezik: az ásványvízkirály. Ő saját magára úgy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >