8,3 százalékkal nőttek a CEMW nettó eladásai, ismét nyereséges a Kékkúti
Az év első hat hónapjában 8,3 százalékkal nőttek a Central European Mineral Water Holding (CEMW Holding) nettó eladásai a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva − derül ki a cég első féléves pénzügyi jelentéséből. A CEMW a Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft.közös anyavállalata.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. 100 százalékos tulajdonosa, a CEMW Holding nyilvánosságra hozta első féléves pénzügyi jelentésének részleteit. A két céget idén márciusban és áprilisban vásárolta fel a CEMW Holding.
A minőségi egészséges italok iránt megnövekedett vásárlói érdeklődésnek, valamint a kedvező időjárásnak köszönhetően a CEMW értékesítése az év első hat hónapjában 8,3 százalékos növekedést ért el a két leányvállalat tavalyi, hasonló időszakában elért értékesítéséhez viszonyítva.A Kékkúti Ásványvíz hosszú évek veszteséges működése után ismét pozitív eredményt tudott felmutatni.
„Nagyon elégedett vagyok a két hazai piacvezető vállalat szövetségével, amely két magyar márka, a Szentkirályi és a Theodora jövőbeni terjeszkedését teszi lehetővé.A Pasquale családdal kötött megállapodás, a megerősített vagyoni háttér lehetővé teszi a piaci lehetőségek jobb kihasználását, valamint azt, hogy a magyar vásárlók még több egészséges italt fogyaszthassanak” – mondta Balogh Levente, a CEMW Holding elnöke.
A Karlovarské minerální vody (KMV) tulajdonosa, az olasz Pasquale család és a Balogh Levente által közösen létrehozott CEMW beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Kihirdették a Szentkirályi Tehetségprogram három nyertesét
A női sportolók diadalmaskodtak a Szentkirályi Tehetségprogramban 2024-ben. A Magyar Olimpiai…
Tovább olvasom >Új termékcsaládot dob piacra a Szentkirályi ásványvíz alapítója
A magyar milliárdos üzletember, Balogh Levente – a Szentkirályi Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >