8,3 százalékkal nőttek a CEMW nettó eladásai, ismét nyereséges a Kékkúti

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 09. 03. 11:31

Az év első hat hónapjában 8,3 százalékkal nőttek a Central European Mineral Water Holding (CEMW Holding) nettó eladásai a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva − derül ki a cég első féléves pénzügyi jelentéséből. A CEMW a Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft.közös anyavállalata.

Szentkiralyi-jologo

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. 100 százalékos tulajdonosa, a CEMW Holding nyilvánosságra hozta első féléves pénzügyi jelentésének részleteit. A két céget idén márciusban és áprilisban vásárolta fel a CEMW Holding.

A minőségi egészséges italok iránt megnövekedett vásárlói érdeklődésnek, valamint a kedvező időjárásnak köszönhetően a CEMW értékesítése az év első hat hónapjában 8,3 százalékos növekedést ért el a két leányvállalat tavalyi, hasonló időszakában elért értékesítéséhez viszonyítva.A Kékkúti Ásványvíz hosszú évek veszteséges működése után ismét pozitív eredményt tudott felmutatni.

„Nagyon elégedett vagyok a két hazai piacvezető vállalat szövetségével, amely két magyar márka, a Szentkirályi és a Theodora jövőbeni terjeszkedését teszi lehetővé.A Pasquale családdal kötött megállapodás, a megerősített vagyoni háttér lehetővé teszi a piaci lehetőségek jobb kihasználását, valamint azt, hogy a magyar vásárlók még több egészséges italt fogyaszthassanak” – mondta Balogh Levente, a CEMW Holding elnöke.

A Karlovarské minerální vody (KMV) tulajdonosa, az olasz Pasquale család és a Balogh Levente által közösen létrehozott CEMW beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

Kapcsolódó cikkeink