800%-kal növelte globális Facebook oldalán a rajongók aktivitását a foodpanda Foci VB kvíz játékával
A foodpanda Magyarországon is elindította a Foci VB kvízjátékát május 20-án, ráadásul a nagy sikerre való tekintettel még tovább is tart, június elsejéig.
A több országban is futó foodpanda Foci VB kvíz játék rengeteg foci és foodpanda rajongó érdeklődését keltette fel, így a foodpanda globális Facebook oldalán történő interakciók száma 800%-kal növekedett. A játék napi szerencsés nyertesei foodpanda kupont kapnak, a főnyeremény pedig egy 50 fős pizza party.
A foodpanda globális Facebook oldalának jelenleg 921 000 kedvelője van, és ez a szám folyamatosan nő.
„A foodpandánál rajongunk a fociért, akárcsak a Facebook követőink. Az ételekért is rajongunk, így természetes volt számunkra, hogy ezt a két témát összekapcsoljuk. Azt gondoljuk, hogy a Foci VB kvíz játék hatalmas sikere bizonyíték arra, hogy a foodpanda és a foci remek páros.’’ – mondta Arany László, a foodpanda magyarországi ügyvezető igazgatója.
További információ:
http://www.facebook.com/FoodpandaHungary
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >