800%-kal növelte globális Facebook oldalán a rajongók aktivitását a foodpanda Foci VB kvíz játékával
A foodpanda Magyarországon is elindította a Foci VB kvízjátékát május 20-án, ráadásul a nagy sikerre való tekintettel még tovább is tart, június elsejéig.
A több országban is futó foodpanda Foci VB kvíz játék rengeteg foci és foodpanda rajongó érdeklődését keltette fel, így a foodpanda globális Facebook oldalán történő interakciók száma 800%-kal növekedett. A játék napi szerencsés nyertesei foodpanda kupont kapnak, a főnyeremény pedig egy 50 fős pizza party.
A foodpanda globális Facebook oldalának jelenleg 921 000 kedvelője van, és ez a szám folyamatosan nő.
„A foodpandánál rajongunk a fociért, akárcsak a Facebook követőink. Az ételekért is rajongunk, így természetes volt számunkra, hogy ezt a két témát összekapcsoljuk. Azt gondoljuk, hogy a Foci VB kvíz játék hatalmas sikere bizonyíték arra, hogy a foodpanda és a foci remek páros.’’ – mondta Arany László, a foodpanda magyarországi ügyvezető igazgatója.
További információ:
http://www.facebook.com/FoodpandaHungary
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Esős idő ellenére sokan voltak a Magyar Fagylalt Napján
Május 8-án országszerte kígyózó sorok és boldog vendégek jelezték, hogy…
Tovább olvasom >Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat…
Tovább olvasom >