80 milliós bírság megtévesztő hirdetésekért
Az Auchan, a Cora és a Metro akciós újságjaival megtévesztették a fogyasztókat, amikor az abban hirdetett termékeket egyátalán nem vagy nem az újságban szereplő áron lehetett megvásárolni áruházaikban.
A Gazdasági Versenyhivatal ellenőrzése
nyomán kiderült, az akciós termékekből gyakran irreálisan kis mennyiséget
tesznek a polcra az áruházak, vagy az árucikk egyáltalán nem kapható minden
meghirdetett üzletben. Sajnos az is előfordul, hogy az akció előtti árként
feltüntetett összeg nem felel meg a valóságnak.
A GVH eljárása alapján a Metro Kereskedelmi
Kft.-nek 35 millió, az Auchannak 30 millió, a Coranak pedig 15 millió forint
bírságot kell megfizetnie.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >