80 milliós bírság megtévesztő hirdetésekért
Az Auchan, a Cora és a Metro akciós újságjaival megtévesztették a fogyasztókat, amikor az abban hirdetett termékeket egyátalán nem vagy nem az újságban szereplő áron lehetett megvásárolni áruházaikban.
A Gazdasági Versenyhivatal ellenőrzése
nyomán kiderült, az akciós termékekből gyakran irreálisan kis mennyiséget
tesznek a polcra az áruházak, vagy az árucikk egyáltalán nem kapható minden
meghirdetett üzletben. Sajnos az is előfordul, hogy az akció előtti árként
feltüntetett összeg nem felel meg a valóságnak.
A GVH eljárása alapján a Metro Kereskedelmi
Kft.-nek 35 millió, az Auchannak 30 millió, a Coranak pedig 15 millió forint
bírságot kell megfizetnie.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >