80 milliós bírság megtévesztő hirdetésekért
Az Auchan, a Cora és a Metro akciós újságjaival megtévesztették a fogyasztókat, amikor az abban hirdetett termékeket egyátalán nem vagy nem az újságban szereplő áron lehetett megvásárolni áruházaikban.
A Gazdasági Versenyhivatal ellenőrzése
nyomán kiderült, az akciós termékekből gyakran irreálisan kis mennyiséget
tesznek a polcra az áruházak, vagy az árucikk egyáltalán nem kapható minden
meghirdetett üzletben. Sajnos az is előfordul, hogy az akció előtti árként
feltüntetett összeg nem felel meg a valóságnak.
A GVH eljárása alapján a Metro Kereskedelmi
Kft.-nek 35 millió, az Auchannak 30 millió, a Coranak pedig 15 millió forint
bírságot kell megfizetnie.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >