Remekelt az online kiskereskedelem
Húsz százalékkal nőtt 2015-ben 2014-hez képest a belföldi internetes kereskedelem – idézi a Világgazdaság összeállítását a tozsdeforum.hu.
A Világgazdaság által megkérdezett cégek közül az Extreme Digital Zrt. online értékesítési árbevétele várhatóan 50 százalékkal emelkedett a tavalyihoz képest. A csomagszám 60-70 százalékkal nőtt, ami azt jelenti, hogy az átlagos vásárlási érték csökkent. Ez azzal függhet össze, hogy sokan már a hétköznapi bevásárlásaikat is a neten intézik – mondta Várkonyi Balázs, a cég vezérigazgatója.
2014-hez képest százezres nagyságrendben nőtt tavaly a felhasználószám a Libri és a Bookline/Shopline márkáknál – mondta Deák András üzletfejlesztési igazgató. A társaságnál 5-10 százalékos bővülés lehet a könyvértékesítés terén, más üzletágban akár 15-20 százalék is.
A Tchibo webáruházának magyarországi forgalma 2015-ben 20-25 százalékkal nőhetett. Az online forgalom már nagyobb bevételt hoz a cégnek, mint a tíz hagyományos bolt – mondta Németh Norbert e-kereskedelmi igazgató. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket…
Tovább olvasom >Stagnált az eurózóna gazdasága a negyedik negyedévben
Az elemzői várakozásokkal szemben stagnált az eurózóna gazdasága 2024 negyedik…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >