Remekelt az online kiskereskedelem
Húsz százalékkal nőtt 2015-ben 2014-hez képest a belföldi internetes kereskedelem – idézi a Világgazdaság összeállítását a tozsdeforum.hu.
A Világgazdaság által megkérdezett cégek közül az Extreme Digital Zrt. online értékesítési árbevétele várhatóan 50 százalékkal emelkedett a tavalyihoz képest. A csomagszám 60-70 százalékkal nőtt, ami azt jelenti, hogy az átlagos vásárlási érték csökkent. Ez azzal függhet össze, hogy sokan már a hétköznapi bevásárlásaikat is a neten intézik – mondta Várkonyi Balázs, a cég vezérigazgatója.
2014-hez képest százezres nagyságrendben nőtt tavaly a felhasználószám a Libri és a Bookline/Shopline márkáknál – mondta Deák András üzletfejlesztési igazgató. A társaságnál 5-10 százalékos bővülés lehet a könyvértékesítés terén, más üzletágban akár 15-20 százalék is.
A Tchibo webáruházának magyarországi forgalma 2015-ben 20-25 százalékkal nőhetett. Az online forgalom már nagyobb bevételt hoz a cégnek, mint a tíz hagyományos bolt – mondta Németh Norbert e-kereskedelmi igazgató. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >Decemberben alig változott a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt.– az EU támogatásával –felmérése szerint decemberben…
Tovább olvasom >Ünnepi fogások: bacon kuglóf, baconos sajttorta és szilveszteri kandírozott virslifalatkák
Sokszor egy-egy szokatlanabb hozzávaló, vagy akár maga a tálalás is…
Tovább olvasom >