7200 kiló édesség érkezett rászoruló gyerekeknek a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettől
5494 nélkülöző gyereket ajándékozott meg júliusban és augusztusban édességcsomagjaival a Magyar Élelmiszerbank Egyesület. Az adományokat karitatív célú táborokban osztották ki, ahová a programot támogató Allianz Hungária Zrt. márkanagykövetei, Ekler Luca, Késely Ajna és Boronkay Péter is ellátogattak.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület évente 8 millió kilogramm lejáratközeli, illetve csomagolási hibás élelmiszert ment meg a megsemmisítéstől. Az áruházakból és gyártóktól összegyűjtött árukkal évente 250 ezer rászoruló embernek tudnak segíteni, ezeknek a kedvezményezettek kétharmadát gyermekek és családok teszik ki.
Az Élelmiszerbank kiemelten kezeli a gyermekeket az ellátotti körében, hiszen a szegénység és a nélkülözés a teljes életükre kihathat. Éppen ezért az Egyesület a jeles ünnepekkor és a nyári szünet idején olyan kezdeményezések mellé is odaáll, amelyek nélkülöző gyerekeknek kínálnak élményeket. A májusi gyermeknapkor, a nyári táborozások idején vagy a Mikulás érkezésekor az Élelmiszerbank gyártóktól és kereskedelmi láncoktól mentett édességcsomagokkal igyekszik emlékezetesebbé tenni az ünnepi eseményeket, amihez ebben az évben az Allianz Hungária Zrt. biztosít pénzügyi hátteret.
Az Élelmiszerbank júliusban és augusztusban 58 nyári táborba juttatott édességcsomagokat a biztosítótársaság támogatásával, így összesen 5494 nehéz sorsú gyerek részesült a 17 millió forint értékű adományból. A csomagok nyomokban sikerélményt, biztatást és inspirációt is tartalmaztak, a legszerencsésebb táborozók ugyanis az Allianz Hungária Zrt. márkanagykövet sportolóival is találkozhattak. Ellátogatott hozzájuk Ekler Luca, paralimpiai bajnok atléta, Késely Ajna, európa-bajnoki dobogós úszó, és Boronkay Péter, Európa-bajnok paratriatlonista is.
Mindenki számára maradandó emlék marad az ismerkedés, a közös sportolás és azok a beszámolók, amikből a gyerekek megtudhatták, hogy a bajnokaink miből merítenek erőt az aktív hétköznapokhoz és a legnagyobb kihívásokhoz.
„A Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel 2 éve működünk együtt rendszeresen élelmiszeradományozással kapcsolatban és gyerekprogramok megvalósításában. Szívmelengető, amikor közös akcióinkkal a rászoruló gyermekek öröméhez járulhatunk hozzá. Ez alkalommal márkanagyköveteink Ekler Luca, Késely Ajna és Boronkay Péter közreműködésével pedig további felejthetetlen élménnyel szolgálhattunk a gyerekeknek. A sport világának inkluzivitása mindannyiunk számára hasznos példát mutat, főleg ha a kihívásokra gondolunk. Az olimpiai bajnokok jövőbe vetett hite és kitartása pedig mindannyiunkat inspirál és közelebb hozza egymáshoz az embereket. Hálásak vagyunk a Magyar Élelmiszerbank Egyesület erőfeszítéseiért és munkájáért, hogy a támogatásunkon és együttműködésünkön keresztül mindennek részei lehetünk.”
– mondta Zsámboki Olivia az Allianz Hungária Zrt. senior kommunikációs szakértője.
„Példaértékű partnerséget köszönhetünk az Allianz Hungária Zrt.-nek. Nagyszerű érzés, hogy nemcsak pénzbeli eszközökkel segítik az élelmiszermentést és a nehéz sorsú gyermekek adományozását, hanem immár a márkanagyköveteik, és a munkatársaik lelkesedésére is számíthatunk”
– mondta Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatok igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Egyetlen jó döntéssel ajándékozni és segíteni is lehet most az Auchanban
Az ünnepek közeledtével sokan vesznek ajándékot. Nincs is talán olyan…
Tovább olvasom >4 millió fontot költ a brit Tesco iskolai zöldség- és gyümölcsprogramjára
A brit Tesco 4 millió fontot költ új programjára, amely…
Tovább olvasom >Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >