7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második negyedévében, amelyhez minden üzleti szegmens és csatorna hozzájárult. A vállalat közlése szerint a feszült gazdasági és geopolitikai helyzet ellenére továbbra is pozitív értékesítési tendenciát tapasztalt.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A negyedévben a kiigazított EBITDA elérte a 73 millió eurót, ami a tavalyi azonos időszakban elért 111 millió euróhoz képest a WM Holding (HK) Limited licencbevételeinek megszűnése és a tranzakciót követő egyéb hatások miatt csökkent.
Az első félévre vonatkozóan a Metro AG 8,2%-os árfolyammozgásokkal és cégfelvásárlásokkal/-eladásokkal korrigált árbevétel-növekedést jelentett, míg a teljes árbevétel 0,1%-kal, 15,0 milliárd euróra emelkedett.
A korrigált EBITDA 478 millió euróra mérséklődött ebben az időszakban az előző pénzügyi év első félévében elért 577 millió euróról.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >