7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második negyedévében, amelyhez minden üzleti szegmens és csatorna hozzájárult. A vállalat közlése szerint a feszült gazdasági és geopolitikai helyzet ellenére továbbra is pozitív értékesítési tendenciát tapasztalt.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A negyedévben a kiigazított EBITDA elérte a 73 millió eurót, ami a tavalyi azonos időszakban elért 111 millió euróhoz képest a WM Holding (HK) Limited licencbevételeinek megszűnése és a tranzakciót követő egyéb hatások miatt csökkent.
Az első félévre vonatkozóan a Metro AG 8,2%-os árfolyammozgásokkal és cégfelvásárlásokkal/-eladásokkal korrigált árbevétel-növekedést jelentett, míg a teljes árbevétel 0,1%-kal, 15,0 milliárd euróra emelkedett.
A korrigált EBITDA 478 millió euróra mérséklődött ebben az időszakban az előző pénzügyi év első félévében elért 577 millió euróról.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >Csökkenő árbevétel mellett is javuló eredmények: nehéz év után stabilizálódik az Alföldi Tej Kft.
Lélegzethez jutott az Alföldi Tej Kft. 2024-ben: bár a vállalat…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >