7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második negyedévében, amelyhez minden üzleti szegmens és csatorna hozzájárult. A vállalat közlése szerint a feszült gazdasági és geopolitikai helyzet ellenére továbbra is pozitív értékesítési tendenciát tapasztalt.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A negyedévben a kiigazított EBITDA elérte a 73 millió eurót, ami a tavalyi azonos időszakban elért 111 millió euróhoz képest a WM Holding (HK) Limited licencbevételeinek megszűnése és a tranzakciót követő egyéb hatások miatt csökkent.
Az első félévre vonatkozóan a Metro AG 8,2%-os árfolyammozgásokkal és cégfelvásárlásokkal/-eladásokkal korrigált árbevétel-növekedést jelentett, míg a teljes árbevétel 0,1%-kal, 15,0 milliárd euróra emelkedett.
A korrigált EBITDA 478 millió euróra mérséklődött ebben az időszakban az előző pénzügyi év első félévében elért 577 millió euróról.
Kapcsolódó cikkeink
A zöldség-gyümölcs fogyasztási uniós rangsor középmezőnyének végén vagyunk
A Freshfel Europe friss adatai szerint Magyarországon csökkent a legnagyobb…
Tovább olvasom >Regina VÉGTELEN 4 tekercses toalettpapír
Fedezd fel az új Regina Végtelen 4 tekercses toalettpapírt! Az…
Tovább olvasom >Háromból egy ír család magának termeli a zöldséget és gyümölcsöt
A SuperValu és a GIY (Grow it Yourself) kutatása szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Korábban indult és tovább tart idén a magyar dinnye szezonja az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország még több értékesítési lehetőséget biztosít a magyar…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – Nenad Pacek, Noszek Péter, Keleti Arthur, Gazsi Zsoltán, Jaksity György szerint
FMCG-piaci exkluzív eseményt szervezett a Trade magazin vállalati döntéshozóknak idén…
Tovább olvasom >K&H: A vállalatok még nem érzékelik az infláció csökkenését
Továbbra is az infláció határozza meg a legtöbb hazai nagyvállalat…
Tovább olvasom >