705 millió dollárért vette meg a PepsiCo a Be and Cherry-t
Megvásárolta a PepsiCo az online snack retailer Be & Cheery-t. A kínai brand megvételével a cég jobban belelát a helyi FMCG-iparba.
Az italóriás 705 millió dollárt fizetett a Hangzhou Haomusi Foodnak, más néven Be & Cheery-nek.
Az akvizíció annak elismerése, hogy Kína fogyasztóközpontú cégei és aktív e-commerce platformjai komoly leckéket adhatnak a világ többi részének, különösen, ami a gyorsan változó fogyasztói szoksokat és innovációkat illeti, mondta a PepsiCo Greater China vezetője, Ram Krishnan.
SCMP
Kapcsolódó cikkeink
Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >Kiderült, a Coca-Cola vagy a Pepsi teljesít-e jobban
A Coca-Cola és a Pepsi hosszú ideje folyó rivalizációja folytatódik,…
Tovább olvasom >Újabb beruházást eszközöl a PepsiCo írországi gyártóegységébe
A beruházás egy részét napelemek telepítésére fordítják. Újabb beruházásokat hajt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >