705 millió dollárért vette meg a PepsiCo a Be and Cherry-t
Megvásárolta a PepsiCo az online snack retailer Be & Cheery-t. A kínai brand megvételével a cég jobban belelát a helyi FMCG-iparba.
Az italóriás 705 millió dollárt fizetett a Hangzhou Haomusi Foodnak, más néven Be & Cheery-nek.
Az akvizíció annak elismerése, hogy Kína fogyasztóközpontú cégei és aktív e-commerce platformjai komoly leckéket adhatnak a világ többi részének, különösen, ami a gyorsan változó fogyasztói szoksokat és innovációkat illeti, mondta a PepsiCo Greater China vezetője, Ram Krishnan.
SCMP
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >