705 millió dollárért vette meg a PepsiCo a Be and Cherry-t
Megvásárolta a PepsiCo az online snack retailer Be & Cheery-t. A kínai brand megvételével a cég jobban belelát a helyi FMCG-iparba.
Az italóriás 705 millió dollárt fizetett a Hangzhou Haomusi Foodnak, más néven Be & Cheery-nek.
Az akvizíció annak elismerése, hogy Kína fogyasztóközpontú cégei és aktív e-commerce platformjai komoly leckéket adhatnak a világ többi részének, különösen, ami a gyorsan változó fogyasztói szoksokat és innovációkat illeti, mondta a PepsiCo Greater China vezetője, Ram Krishnan.
SCMP
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >