705 millió dollárért vette meg a PepsiCo a Be and Cherry-t
Megvásárolta a PepsiCo az online snack retailer Be & Cheery-t. A kínai brand megvételével a cég jobban belelát a helyi FMCG-iparba.
Az italóriás 705 millió dollárt fizetett a Hangzhou Haomusi Foodnak, más néven Be & Cheery-nek.
Az akvizíció annak elismerése, hogy Kína fogyasztóközpontú cégei és aktív e-commerce platformjai komoly leckéket adhatnak a világ többi részének, különösen, ami a gyorsan változó fogyasztói szoksokat és innovációkat illeti, mondta a PepsiCo Greater China vezetője, Ram Krishnan.
SCMP
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
