700 millió forint bormarketingre
Augusztus első két hetében 8 milliós forintos fröccskultúra-kampányt finanszírozott a borszakma és az agrártárca képviselőiből álló ágazati bormarketing bizottság.Többéves huzavona után az idén
indulhattak ismét közösségi
bormarketingprogramok, miután tisztázódott, mely
szervezetek milyen módon használhatják fel az
ágazati forrásokat. A piaci szereplőknek a belföldi
értékesítések után literenként
8 forintos forgalomba-hozatali járulékot kell
befizetniük, amely a korábbi jövedéki adót
váltotta fel. Az összegyűlt pénzeket 60-40
százalékban lehet bormarketingre és
minőség-ellenőrzésre fordítani. A korábbi
nyilatkozatok szerint hazai és külföldi marketingre
az idén 700 millió forintot juthat.
A nyári minikampány célja nem
elsősorban a borfogyasztás növelése, inkább a
fröccskultúra népszerűsítése volt a
felnőtt fiatalok körében. Az augusztusi akció a
mérsékelt borfogyasztást propagálta és
arra hívta fel a figyelmet, hogy a fröccsözés
a kulturált borivás hagyományos magyar módja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >