700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 02. 07. 10:33

Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.

Jelentős mérföldkőhöz érkezett januárban a K&H mobilalkalmazása: már hétszázezer ügyfél használja aktívan az applikációt. A felhasználók száma folyamatosan nőtt: 2018-ban még csak 130 ezren használták, 2020-ban már 300 ezren, utána évente bővült százezerrel a felhasználók köre, és most 2025. elején pedig már hétszázezren bankolnak aktívan a K&H mobilalkalmazásában. Egy ügyfél átlagos bejelentkezésének száma majdnem eléri a havi húszat, ami arra utal, hogy az átlagos mobilbankoló szinte napi rendszerességgel használja az applikációt. Emellett figyelembe véve az olyan fizetési megoldások használatát, mint mobiltárca fizetések, az applikáció használata még ennél is magasabb.

A legnépszerűbb funkciók

A bank ügyfelei összesen havi 2,5 millió tranzakciót végeznek, a leggyakrabban természetesen utalásra használják a mobilalkalmazást: havonta átlagosan több mint kétmillió pénzügyi transzfert hajtanak végre az appban. A második legtöbbet végrehajtott művelet a kártya limitmódosítás, amelyből jóval több mint havi 200 ezret végeznek el a felhasználók. A mobilbankból indított közvetlen banki hívások száma – mely teljesen biztonságos és nem igényel külön azonosítást – közel havi 25 ezer. A legnépszerűbb funkciók közé tartoznak a csekkes utalások és a mobilkártya-feltöltések is. A K&H mobilapplikációjában folyamatosan gyarapodnak a funkciók, nem csak bankügyeket, de biztosítással kapcsolatos szerződéskötést, ügyintézést is el lehet végezni, emellett az olyan adminisztratív funkciók is nagyon népszerűek, mint például a jegyvásárlás, partnerfelvétel, parkolásindítás.

Elégedett felhasználók

A K&H Bank tavaly elnyerte a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat. A Visa által odaítélt díj célja, hogy az innovációra, az ügyfélélményre, a termékfejlesztésre és a példamutató kezdeményezésekre hívja fel a figyelmet. Az ügyfelek elégedettségét támasztják alá a magas App Store, és GooglePlay felhasználói értékelések is, valamint a bank saját kérdőívének kitöltői véleményei is azt tükrözi, hogy maximálisan elégedettek a mobilbanki szolgáltatással.

„Örülünk annak, hogy mobilalkalmazásunk felhasználóinak száma átlépte a hétszázezres határt, de természetesen további növekedést szeretnénk elérni. A K&H Bank innovációi mind azt a célt szolgálják, hogy az ügyfelek minél gyorsabban és könnyebben, élményszerűen tudják pénzügyeiket lebonyolítani. Mobilbankunk unikális Kate-tel, a digitális pénzügyi asszisztensünkkel, aki nagymértékben segíti ügyfeleinket a kényelmes bankolásban. Így nemcsak a bank és a biztosító költözött be ügyfeleink zsebébe, hanem egy valódi pénzügyi asszisztens is, aki folyamatosan rendelkezésükre áll. A felhasználói értékelések azt mutatják, hogy jó úton járunk”

– tette hozzá Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

Kapcsolódó cikkeink