7-13%-kal csökkenti bizonyos termékeinek árát a Barilla Olaszországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 01. 24. 09:06

Az olasz Barilla 7-13%-os árcsökkentést tervez bevezetni számos termékére, többek között tésztákra, kekszekre, snackekre és kenyérre.

Az akció 2024. február 1-től december 31-ig tart kizárólag Olaszországban, és médiabeszámolók szerint a közvetlen vásárlókra és a forgalmazókra vonatkozik.

A vállalat közleményében jelezte, hogy e jelentős akció az emelkedő élelmiszerárakkal küzdő olasz családok támogatása melleti elkötelezettségét hivatott kifejezni.

Árcsökkentés

A Barilla a családok milliói által kedvelt termékekre vonatkozóan kezdeményezi az árcsökkentést. Ide tartozik a No. 5 spagetti és tésztáinak nagy része, számos Mulino Bianco termék, mint például a kekszek, snackek, kétszersültek és kenyerek, valamint néhány Pavesi-termék, mint például a Gocciole.

Az Istat adatai szerint Olaszországban az élelmiszerárak növekedésének átlagos mértéke 2023-ban elérte a 9,8%-ot, szemben a 2022-es 8,8%-kal. A Barilla legújabb kezdeményezése az olasz háztartásokra nehezedő nyomást kívánja némileg enyhíteni.

Árképzés és minőség

A vállalat más kezdeményezéseivel is igyekszik elősegíteni termékeinek megfizethetőségét és minőségét.

Ezek közé tartoznak az ellátási láncokba és a termelési helyszínekbe történő beruházások, az új technológiák kutatása és fejlesztése, a termékinnovációk és az új termékek bevezetése, a kommunikációs kampányok, valamint a forgalmazókkal való együttműködés.

Tavaly az olasz tésztaóriás bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd eurós beruházást tervez, amelynek felét a hazai piacra szánja, ahol 15 gyárat üzemeltet és forgalmának 41%-át bonyolítja.

A Corriere della Sera napilapnak nyilatkozva Guido Barilla vezérigazgató kifejtette, hogy az ötéves terv segít a Barilla nemzetközi jelenlétét fokozni annak érdekében, hogy hatékonyabban vehesse fel a versenyt más multinacionális élelmiszeripari vállalatokkal.

ESM

Kapcsolódó cikkeink