7-13%-kal csökkenti bizonyos termékeinek árát a Barilla Olaszországban
Az olasz Barilla 7-13%-os árcsökkentést tervez bevezetni számos termékére, többek között tésztákra, kekszekre, snackekre és kenyérre.
Az akció 2024. február 1-től december 31-ig tart kizárólag Olaszországban, és médiabeszámolók szerint a közvetlen vásárlókra és a forgalmazókra vonatkozik.
A vállalat közleményében jelezte, hogy e jelentős akció az emelkedő élelmiszerárakkal küzdő olasz családok támogatása melleti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
Árcsökkentés
A Barilla a családok milliói által kedvelt termékekre vonatkozóan kezdeményezi az árcsökkentést. Ide tartozik a No. 5 spagetti és tésztáinak nagy része, számos Mulino Bianco termék, mint például a kekszek, snackek, kétszersültek és kenyerek, valamint néhány Pavesi-termék, mint például a Gocciole.
Az Istat adatai szerint Olaszországban az élelmiszerárak növekedésének átlagos mértéke 2023-ban elérte a 9,8%-ot, szemben a 2022-es 8,8%-kal. A Barilla legújabb kezdeményezése az olasz háztartásokra nehezedő nyomást kívánja némileg enyhíteni.
Árképzés és minőség
A vállalat más kezdeményezéseivel is igyekszik elősegíteni termékeinek megfizethetőségét és minőségét.
Ezek közé tartoznak az ellátási láncokba és a termelési helyszínekbe történő beruházások, az új technológiák kutatása és fejlesztése, a termékinnovációk és az új termékek bevezetése, a kommunikációs kampányok, valamint a forgalmazókkal való együttműködés.
Tavaly az olasz tésztaóriás bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd eurós beruházást tervez, amelynek felét a hazai piacra szánja, ahol 15 gyárat üzemeltet és forgalmának 41%-át bonyolítja.
A Corriere della Sera napilapnak nyilatkozva Guido Barilla vezérigazgató kifejtette, hogy az ötéves terv segít a Barilla nemzetközi jelenlétét fokozni annak érdekében, hogy hatékonyabban vehesse fel a versenyt más multinacionális élelmiszeripari vállalatokkal.
Kapcsolódó cikkeink
Az expanziónak és a meglévő üzleteknek köszönhetően 20%-kal nőttek az Action eladásai
Tovább nő az Action holland non-food diszkont forgalma: 2024 első…
Tovább olvasom >Olaszországban május után júniusban is 0,8 százalék volt az éves infláció
Olaszországban az előzetes becsléssel összhangban 0,8 százalékkal nőttek a fogyasztói…
Tovább olvasom >Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >