7-13%-kal csökkenti bizonyos termékeinek árát a Barilla Olaszországban
Az olasz Barilla 7-13%-os árcsökkentést tervez bevezetni számos termékére, többek között tésztákra, kekszekre, snackekre és kenyérre.
Az akció 2024. február 1-től december 31-ig tart kizárólag Olaszországban, és médiabeszámolók szerint a közvetlen vásárlókra és a forgalmazókra vonatkozik.
A vállalat közleményében jelezte, hogy e jelentős akció az emelkedő élelmiszerárakkal küzdő olasz családok támogatása melleti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
Árcsökkentés
A Barilla a családok milliói által kedvelt termékekre vonatkozóan kezdeményezi az árcsökkentést. Ide tartozik a No. 5 spagetti és tésztáinak nagy része, számos Mulino Bianco termék, mint például a kekszek, snackek, kétszersültek és kenyerek, valamint néhány Pavesi-termék, mint például a Gocciole.
Az Istat adatai szerint Olaszországban az élelmiszerárak növekedésének átlagos mértéke 2023-ban elérte a 9,8%-ot, szemben a 2022-es 8,8%-kal. A Barilla legújabb kezdeményezése az olasz háztartásokra nehezedő nyomást kívánja némileg enyhíteni.
Árképzés és minőség
A vállalat más kezdeményezéseivel is igyekszik elősegíteni termékeinek megfizethetőségét és minőségét.
Ezek közé tartoznak az ellátási láncokba és a termelési helyszínekbe történő beruházások, az új technológiák kutatása és fejlesztése, a termékinnovációk és az új termékek bevezetése, a kommunikációs kampányok, valamint a forgalmazókkal való együttműködés.
Tavaly az olasz tésztaóriás bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd eurós beruházást tervez, amelynek felét a hazai piacra szánja, ahol 15 gyárat üzemeltet és forgalmának 41%-át bonyolítja.
A Corriere della Sera napilapnak nyilatkozva Guido Barilla vezérigazgató kifejtette, hogy az ötéves terv segít a Barilla nemzetközi jelenlétét fokozni annak érdekében, hogy hatékonyabban vehesse fel a versenyt más multinacionális élelmiszeripari vállalatokkal.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Hamis és tiltott növényvédőszerekkel és műtrágyával kereskedő bűnözői csoportot számoltak fel Romániában és Olaszországban
Hamis és az Európai Unióban betiltott növényvédőszerek, illetve műtrágyák illegális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >