7-13%-kal csökkenti bizonyos termékeinek árát a Barilla Olaszországban
Az olasz Barilla 7-13%-os árcsökkentést tervez bevezetni számos termékére, többek között tésztákra, kekszekre, snackekre és kenyérre.
Az akció 2024. február 1-től december 31-ig tart kizárólag Olaszországban, és médiabeszámolók szerint a közvetlen vásárlókra és a forgalmazókra vonatkozik.
A vállalat közleményében jelezte, hogy e jelentős akció az emelkedő élelmiszerárakkal küzdő olasz családok támogatása melleti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
Árcsökkentés
A Barilla a családok milliói által kedvelt termékekre vonatkozóan kezdeményezi az árcsökkentést. Ide tartozik a No. 5 spagetti és tésztáinak nagy része, számos Mulino Bianco termék, mint például a kekszek, snackek, kétszersültek és kenyerek, valamint néhány Pavesi-termék, mint például a Gocciole.
Az Istat adatai szerint Olaszországban az élelmiszerárak növekedésének átlagos mértéke 2023-ban elérte a 9,8%-ot, szemben a 2022-es 8,8%-kal. A Barilla legújabb kezdeményezése az olasz háztartásokra nehezedő nyomást kívánja némileg enyhíteni.
Árképzés és minőség
A vállalat más kezdeményezéseivel is igyekszik elősegíteni termékeinek megfizethetőségét és minőségét.
Ezek közé tartoznak az ellátási láncokba és a termelési helyszínekbe történő beruházások, az új technológiák kutatása és fejlesztése, a termékinnovációk és az új termékek bevezetése, a kommunikációs kampányok, valamint a forgalmazókkal való együttműködés.
Tavaly az olasz tésztaóriás bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd eurós beruházást tervez, amelynek felét a hazai piacra szánja, ahol 15 gyárat üzemeltet és forgalmának 41%-át bonyolítja.
A Corriere della Sera napilapnak nyilatkozva Guido Barilla vezérigazgató kifejtette, hogy az ötéves terv segít a Barilla nemzetközi jelenlétét fokozni annak érdekében, hogy hatékonyabban vehesse fel a versenyt más multinacionális élelmiszeripari vállalatokkal.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Olaszországban 1,7 százalékra gyorsult az infláció júniusban
Olaszországban az elemzők által várttal összhangban 1,7 százalékkal nőttek a…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >