Az Accor megnyitotta 200. brazíliai szállodáját
A Sao Paolóban a közelmúltban megnyitott új ibis Styles szállodával az Accor 200 szállodára növelte a jelenlétét és megerősítette piacvezetői pozícióját Brazíliában. Az Accor harmadik legnagyobb piacán 84 városban van jelen és 33.000 szobát biztosít. 2014-ben két új márkát is sikerrel honosított meg az országban: Adagio Aparthotels és az ibis Styles a budget kategóriában.
Mindemellett az Accor Csoport erős és kidolgozott növekedési terv mellett szeretné megduplázni a jelenlegi eredményeit a következő három éven belül. 2018-ra több mint 155 szállodát szeretnének nyitni az országban, ezzel 75%-os növekedést elérni a szobák számában. A kiemelt városok után az Accor másodlagos és harmadlagos városokban is terjeszkedni szeretne, melyek jelenleg gazdasági fejlődést tapasztalhatnak, főleg a dél-keleti országrészben. A franchise modell segítségével az Accor Csoport főleg budget kategóriájú szállodákat szeretne fejleszteni helyi partnerek bevonásával.
Az Accor, a világ vezető szállodaüzemeltetője kettős szakértelemmel, szállodaüzemeltetőként és brand franchisorként (HotelServices), valamint szálloda tulajdonosként és befektetőként (HotelInvest) áll vendégei és partnerei rendelkezésére abból a célból, hogy biztosítsa a tartós növekedést és a harmonikus fejlődést.
Az Accor csoport 92 országban több mint 3600 szállodával és 470 000 szobával várja az üzleti és szabadidős célból utazókat. Szállodái között minden szegmenst megtalálható: luxus és felsőkategóriás márkái a Sofitel, Pullman, MGallery és a Grand Mercure, a csoport középkategóriás márkái a Novotel, Suite Novotel, Mercure és Adagio, Budget & Economy kategóriában pedig az ibis, ibis Styles, ibis budget és a hotelF1 várja a vendégeket. A Csoport erőteljes digitális ökoszisztémával büszkélkedhet, ez magában foglalja az accorhotels.com foglalási portált, a márka weboldalait és a Le Club Accorhotels hűségprogramot.
A világ vezető szállodaipari iskolájaként, az Accor nagy figyelmet fordít a szállodáiban dolgozó 170 000 alkalmazott tehetséggondozására is, hiszen ők annak a szervezeti kultúrának és innovációnak a mindennapi nagykövetei, amely már több mint 45 éve vezérli a Csoportot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >