600 millió eurót fordít a új üzletnyitásokra és logisztikára a Lidl Írországban
Az elkövetkező öt évben 600 millió eurót tervez a Lidl üzlethálózatának bővítésébe és logisztikai operációjának konszolidációjába beruházni.

A 2023-as beszállítói és üzleti partneri hatásjelentésének bemutatóján készült fotón J.P. Scally, a Lidl Ireland és North Ireland vezérigazgatója, Neale Richmond, a vállalkozásért, foglalkoztatásért és kiskereskedelemért felelős államtitkár és Florrie Purcell, a The Scullery alapítója, mely cég 2010 óta a Lidl beszállítója. Fotó: Naoise Culhane
A beruházás keretében a diszkont az elkövetkező öt évben 35 új üzletet és egy regionális disztribúciós központot hoz létre Corkban – írja az ESM Magazine az RTÉ beszámolójára hivatkozva.
Az üzletek közül 12 az elkövetkező 12 hónapban nyílik, míg a Lidl Ireland 200 millió eurót az ország déli-délkeleti részét logisztikailag támogató elosztóközpontra különít el.
A Lidl tavaly a korábbiaknál többet költött ír beszállítóknál: és több mint 1,67 milliárd euró értékben – 2,5%-kal többet, mint az azt megelőző évben – vásárolt tőlük árukat és szolgáltatásokat– derül ki a kereskedő legfrissebb, 2024-re vonatkozó beszállítói és üzleti partneri hatásjelentéséből.
A teljes összegből 7%-os növekedést követően 1,2 milliárd euróval részesültek az ír agrár-élelmiszeripari ágazatból származó beszerzések az előző évhez képest, míg az írországi üzleti partnerektől származó szolgáltatások 426 millió eurót tettek ki.
A diszkont az év során több mint 360 millió euró értékben exportált ír beszállítóktól származó árut más országokban lévő üzleteibe, ami 5%-os növekedést jelent 2023-hoz képest.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >