60 ezer plusz vendégéjszakára számítanak
Idén ősszel immár harmadik alkalommal kezdődik európai kampány a téli Budapest népszerűsítéséért. A Magyar Turizmus Zrt. Európa 17 országában népszerűsíti a magyar fővárost.
A
turisztikai szolgáltatók kérésére
az idei kampány egy hónappal korábban, november
elsején kezdődik, az eddigi négy helyett már
három éjszaka esetén is jár a kedvezmény.
A megváltozott világgazdasági helyzet miatt a
szervezők most elsősorban az európai országok
polgárait próbálják Magyarországra
csábítani. A Malév hetente 250 járatot
üzemeltet a célországokból. A Budapest
Winter Invitation (BWI) elnevezésű akciótól
ezen a télen 60 ezer többlet vendégéjszakát
várnak a szakértők. Az akcióhoz 83 partner,
köztük 62 hotel csatlakozott.
A 135 millió forintos kampánnyal
most elsősorban az interneten keresztül próbálják
utolérni a potenciális utazóközönséget.
A világháló segítségével
most már előzetes szállásfoglalásra is
lehetőség nyílik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >