Indiában terjeszkedik a Tesco
Belép az indiai piacra a Tesco – írja a euronews nyomán a hvg.hu. Az indiai hatóságok jóváhagyták, hogy a brit kiskereskedelmi áruházlánc 50 százalékos részesedést szerezzen a Tata-csoport Trent Hypermarket hálózatában. Ezzel a lépéssel a Tesco egy év alatt 3-4 áruházat nyithat a földrésznyi ázsiai országban.
Az indiai külföldi befektetések hivatala jóváhagyta a Tesco 80 millió eurós beruházását, a brit cég döntése pedig megerősítheti az indiai gazdaságba vetett bizalmat, ugyanis India az utóbbi évekhez képest igen alacsony gazdasági növekedést tudott felmutatni az elmúlt esztendőben. Az indiai kiskereskedelmi szektor tavaly szeptemberben nyílt meg a külföldi cégek előtt, ám azok szerint továbbra is „barátságtalan” a szabályozói környezet, és politikai ellenállással is számolnia kell az újonnan belépőknek. Az amerikai Wal-Mart a közelmúltban tett le arról, hogy egy helyi céggel közösen lépjen be az 1,2 millárdos piacra.
A Tesco mellett ugyanakkor a Vodafone is megerősítést kapott az indiai hatóságoktól, a brit telekommunikációs vállalatnak engedélyezték, hogy teljesen tulajdonába vegye indiai érdekeltségét. (hvg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >