5500 Ft – ennyibe kerül egy sör a katari foci vb-n
Miután a katari királyi család a FIFA-t megkerülve a foci világbajnokság előtt pár nappal váratlanul mégis betiltatta az alkoholt, a főszponzor Budweiser mellett a szurkolók is igen bosszúsak lettek. A VIP-szekcióban azért hozzá lehetett jutni végül a nedűhöz, igaz, aranyáron.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-11-20-14.01.08.png)
Dobozból „csapolták” a sört Katarban
„A fesztiválfaluban tényleg simán lehetett haladni, és annak ellenére, hogy alapesetben Katarban alkoholtilalom van, a sörkimérés is bámulatos gyorsasággal ment. Egy hosszú, kígyóztatott sorba kellett beállni, hogy a két, körülbelül 50 méter hosszú pult valamelyikénél köthessünk ki. Öt perc alatt már ott is voltunk, majd az észvesztő tempót diktáló pultosok egy percen belül elénk is rakták a teljesítménytúránk miatt biztosan megérdemelt sört. Teljesen idegbeteg dolog, amit ők és a segédeik műveltek: ipari sebességgel töltögették meg a korsókat a dobozokból, ami jobb húzás, mint a csapolással ügyetlenkedni.”
– számolt be a Telex munkatársa friss cikkében.
„Egy korsó Budweiser, sajnos nem a cseh típusú, 50 katari riálba, azaz 5500 forintba került, és ökölszabály, hogy egy ember csak maximum négyet vett. Ezt sokan úgy értelmezték, hogy mind a négyet magukba döntötték, minek álljanak kétszer sorba. A „vizezik a fesztiválsört” konteó most fel sem merülhetett, mert dobozból töltögettek, de az édeskés vb-sört kortyolva arra a jutottam, hogy alig felismerhető alkoholossága van”
– írta.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >