51 százalékos nyereségnövekedés a brit Cadbury Schweppes-nél

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 02. 21. 00:00

A kiemelkedő eredmény a cég piacainak bővülésén túl, a tavaly lezárult üzletágeladásból is származott.

 A világ legnagyobb cukorka- és édességgyártójának éves
bevétele az elmúlt évben 15 százalékkal nőtt és meghaladta a 7,42 milliárd
fontot. Jól prosperált az újonnan belépő nigériai piac, és sikeres volt a
töltött és az újfajta, tartós ízűrágógumi brand is.

Az 1,169 milliárd fontos adózott eredményt jelentősen
befolyásolta, hogy két éve 1,26 milliárd fontért eladták a csoport európai,
szíriai és dél-afrikai üdítőital-tevékenységét, valamint néhány
üdítőital-márkát az Egyesült Államokban és a tavaly februárban zárt ügyletekből
csaknem 600 millió fontot a 2006-os eredményben számoltak el.

 

Kapcsolódó cikkeink