51 százalékos nyereségnövekedés a brit Cadbury Schweppes-nél
A kiemelkedő eredmény a cég piacainak bővülésén túl, a tavaly lezárult üzletágeladásból is származott.
A világ legnagyobb cukorka- és édességgyártójának éves
bevétele az elmúlt évben 15 százalékkal nőtt és meghaladta a 7,42 milliárd
fontot. Jól prosperált az újonnan belépő nigériai piac, és sikeres volt a
töltött és az újfajta, tartós ízűrágógumi brand is.
Az 1,169 milliárd fontos adózott eredményt jelentősen
befolyásolta, hogy két éve 1,26 milliárd fontért eladták a csoport európai,
szíriai és dél-afrikai üdítőital-tevékenységét, valamint néhány
üdítőital-márkát az Egyesült Államokban és a tavaly februárban zárt ügyletekből
csaknem 600 millió fontot a 2006-os eredményben számoltak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >