51 százalékos nyereségnövekedés a brit Cadbury Schweppes-nél
A kiemelkedő eredmény a cég piacainak bővülésén túl, a tavaly lezárult üzletágeladásból is származott.
A világ legnagyobb cukorka- és édességgyártójának éves
bevétele az elmúlt évben 15 százalékkal nőtt és meghaladta a 7,42 milliárd
fontot. Jól prosperált az újonnan belépő nigériai piac, és sikeres volt a
töltött és az újfajta, tartós ízűrágógumi brand is.
Az 1,169 milliárd fontos adózott eredményt jelentősen
befolyásolta, hogy két éve 1,26 milliárd fontért eladták a csoport európai,
szíriai és dél-afrikai üdítőital-tevékenységét, valamint néhány
üdítőital-márkát az Egyesült Államokban és a tavaly februárban zárt ügyletekből
csaknem 600 millió fontot a 2006-os eredményben számoltak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >