51 százalékos nyereségnövekedés a brit Cadbury Schweppes-nél
A kiemelkedő eredmény a cég piacainak bővülésén túl, a tavaly lezárult üzletágeladásból is származott.
A világ legnagyobb cukorka- és édességgyártójának éves
bevétele az elmúlt évben 15 százalékkal nőtt és meghaladta a 7,42 milliárd
fontot. Jól prosperált az újonnan belépő nigériai piac, és sikeres volt a
töltött és az újfajta, tartós ízűrágógumi brand is.
Az 1,169 milliárd fontos adózott eredményt jelentősen
befolyásolta, hogy két éve 1,26 milliárd fontért eladták a csoport európai,
szíriai és dél-afrikai üdítőital-tevékenységét, valamint néhány
üdítőital-márkát az Egyesült Államokban és a tavaly februárban zárt ügyletekből
csaknem 600 millió fontot a 2006-os eredményben számoltak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >