500 millió forintos marketing büdzsével népszerűsítik az Aréna Plazát
A gyengén induló bevásárlóközpont tavasz némileg javított helyzetén, az év első felében mintegy 18 milliárd forintot költöttek itt el a vásárlók.Az üzemeltetést felügyelő
DTZ bejelentette, hogy a jelentősen megnövelték az Aréna
Plaza marketingre fordítható keretösszegét,
a tervezett 375 millió forinttal szemben további 125
millió forint is rendelkezésre áll majd. A
forgalom növelése érdekében nyári
akciókat valósítanak meg, szeretnék
kihasználni az olimpiát, hétfőtől csütörtökig
ingyenessé tették a parkolást, s ősszel és
tavasszal újabb "reklámlöketet"
terveznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >