500 millió forintos marketing büdzsével népszerűsítik az Aréna Plazát
A gyengén induló bevásárlóközpont tavasz némileg javított helyzetén, az év első felében mintegy 18 milliárd forintot költöttek itt el a vásárlók.Az üzemeltetést felügyelő
DTZ bejelentette, hogy a jelentősen megnövelték az Aréna
Plaza marketingre fordítható keretösszegét,
a tervezett 375 millió forinttal szemben további 125
millió forint is rendelkezésre áll majd. A
forgalom növelése érdekében nyári
akciókat valósítanak meg, szeretnék
kihasználni az olimpiát, hétfőtől csütörtökig
ingyenessé tették a parkolást, s ősszel és
tavasszal újabb "reklámlöketet"
terveznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
2025. szeptember 1-től Hamza Kata csatlakozik a Yettel Magyarországhoz a Márka-…
Tovább olvasom >