50 százalékkal nőtt a SIÓ-ECKES forgalma
Stabil piaci pozíció, folyamatos növekedés, kiegyensúlyozott, hatékony gazdálkodás és jó pénzügyi mutatók jellemezték a legnagyobb hazai gyümölcslégyártó, a SIÓ-ECKES Kft. elmúlt két évét. 2006-ban stratégiai irányváltással új növekedési pályára állították a céget, ami a várakozások szerint megalapozza a következő négy-hét éves időszakot. A nettó árbevétel 2005-höz képest mintegy 50 százalékkal közel 15 milliárd forintra növekedett, s az üzemi eredmény esetében mintegy 70 százalékos pluszt sikerült kigazdálkodni.
– Innováció, hatékony költséggazdálkodás, versenyképesség, egyenletes és kiemelkedő minőség, fogyasztói bizalom, egyedi márkaépítés, és szélesedő disztribúció voltak sikerünk kulcstényezői – emelte ki Fazekas Endre ügyvezető igazgató a SIÓ-ECKES Kft. sajtótájékoztatóján.
2007-ben a SIÓ-ECKES tovább kívánja erősíteni piaci pozícióit, és a piaci átlag feletti forgalomnövekedést tervez. A gyümölcsleveknél 4-5 százalékos, az ásványvizeknél 20 százalékos bővülést szeretnének elérni. Az árbevétel előreláthatólag eléri a 18 milliárd forintot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >