50 százalékkal nőtt a SIÓ-ECKES forgalma
Stabil piaci pozíció, folyamatos növekedés, kiegyensúlyozott, hatékony gazdálkodás és jó pénzügyi mutatók jellemezték a legnagyobb hazai gyümölcslégyártó, a SIÓ-ECKES Kft. elmúlt két évét. 2006-ban stratégiai irányváltással új növekedési pályára állították a céget, ami a várakozások szerint megalapozza a következő négy-hét éves időszakot. A nettó árbevétel 2005-höz képest mintegy 50 százalékkal közel 15 milliárd forintra növekedett, s az üzemi eredmény esetében mintegy 70 százalékos pluszt sikerült kigazdálkodni.
– Innováció, hatékony költséggazdálkodás, versenyképesség, egyenletes és kiemelkedő minőség, fogyasztói bizalom, egyedi márkaépítés, és szélesedő disztribúció voltak sikerünk kulcstényezői – emelte ki Fazekas Endre ügyvezető igazgató a SIÓ-ECKES Kft. sajtótájékoztatóján.
2007-ben a SIÓ-ECKES tovább kívánja erősíteni piaci pozícióit, és a piaci átlag feletti forgalomnövekedést tervez. A gyümölcsleveknél 4-5 százalékos, az ásványvizeknél 20 százalékos bővülést szeretnének elérni. Az árbevétel előreláthatólag eléri a 18 milliárd forintot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >