50 millió fontot szán a Sainsbury’s árcsökkentésre
Újabb árcsökkentést tervez a Sainsbury’s. A vállalat mintegy 50 millió fontot invesztál 60 népszerű termékének (friss áru, hús és tej) olcsóbbá tételére. A vásárlók az olyan alapélelmiszereket, mint a bacon, a burgonya, cseresznye és eper, a nyár közepétől olcsóbban vásárolhatják meg mind az üzletekben, mind online. A hús és tejtermékek, valamint zöldség-gyümölcs kategóriájában 43 termék ára már július első hetében, míg további tizenhét cikk ára július végétől mérséklődik.
Az alacsonyabb árak, ami révén a vásárlók egyes termékeken a Sainsbury’s szerint akár 25%-ot is spórolhatnak, belátható ideig elérhetők lesznek.
A szupermarket bejelentése szerint ez ráadás a meglévő Aldival folytatott „Árharc” és „Price Lock” vállalása mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >