50 millió fontot szán a Sainsbury’s árcsökkentésre
Újabb árcsökkentést tervez a Sainsbury’s. A vállalat mintegy 50 millió fontot invesztál 60 népszerű termékének (friss áru, hús és tej) olcsóbbá tételére. A vásárlók az olyan alapélelmiszereket, mint a bacon, a burgonya, cseresznye és eper, a nyár közepétől olcsóbban vásárolhatják meg mind az üzletekben, mind online. A hús és tejtermékek, valamint zöldség-gyümölcs kategóriájában 43 termék ára már július első hetében, míg további tizenhét cikk ára július végétől mérséklődik.
Az alacsonyabb árak, ami révén a vásárlók egyes termékeken a Sainsbury’s szerint akár 25%-ot is spórolhatnak, belátható ideig elérhetők lesznek.
A szupermarket bejelentése szerint ez ráadás a meglévő Aldival folytatott „Árharc” és „Price Lock” vállalása mellett.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >