50 millió fontot szán a Sainsbury’s árcsökkentésre
Újabb árcsökkentést tervez a Sainsbury’s. A vállalat mintegy 50 millió fontot invesztál 60 népszerű termékének (friss áru, hús és tej) olcsóbbá tételére. A vásárlók az olyan alapélelmiszereket, mint a bacon, a burgonya, cseresznye és eper, a nyár közepétől olcsóbban vásárolhatják meg mind az üzletekben, mind online. A hús és tejtermékek, valamint zöldség-gyümölcs kategóriájában 43 termék ára már július első hetében, míg további tizenhét cikk ára július végétől mérséklődik.
Az alacsonyabb árak, ami révén a vásárlók egyes termékeken a Sainsbury’s szerint akár 25%-ot is spórolhatnak, belátható ideig elérhetők lesznek.
A szupermarket bejelentése szerint ez ráadás a meglévő Aldival folytatott „Árharc” és „Price Lock” vállalása mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >