50 millió darab műanyagot von ki csomagolásából a Tesco
A Tesco bejelentette, hogy minden söre és cidere esetében eltávolította a zsugorfóliát és a puha műanyag gyűrűket összes nagy-britanniai üzletében.

Megszabadulnak a feleslegtől
A környezetbarát lépés, amelyet számos nagy italgyártóval együtt tett meg a Tesco, évi 50 millió darab nűanyaggal kevesebb hulladékképződéshez vezet.
A lépés a 4R (Remove, Reduce, Reuse, Recyle)-stratégia része is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >