50 éves lett a Borsodi Sörgyár
A Borsodi Sörgyár ötven éve, 1973 áprilisában kezdte meg működését. Azóta a Borsodi Világos a hazai sörkultúra fontos részévé, a hazai baráti sörözések egyik állandó kísérőjévé vált – hangzott el a Borsodi Sörgyár ünnepi sajtórendezvényén. A vállalat tapasztalatai szerint az elmúlt évben folytatódtak a covid előtt megindult tendenciák, a minőség, a különleges ízek és az alkoholmentes sörök iránti növekvő igény, amit a Borsodi Sörgyár eredményei is alátámasztanak.

Csomagolások terén is számos újítás a Borsodihoz köthető
50 évvel ezelőtt, 1973. április 5-én Bőcsön, a frissen átadott sörgyár gyártószalagjáról gördült le az első üveg Borsodi Világos. A sörgyár első terméke, kellemesen kesernyés ízével és aranysárgán csillogó színével az elmúlt öt évtizedben a hazai fogyasztók egyik kedvencévé vált. Az első palackot azóta sokmillió hektoliter követte, a Borsodi Sörgyár pedig egy helyi igényeket kiszolgáló gyárból a világ egyik legnagyobb vállalatának regionális központjává vált.
A Borsodi Sörgyár fél évszázados sikeres működéséhez elengedhetetlen volt a folyamatos fejlesztés, amivel hozzájárult a hazai sörkultúra fejlődéséhez. A vállalat nevéhez fűződik az első hazai alkoholmentes sör bevezetése, valamint a fogyasztói igényekhez alkalmazkodva, a sörgyár vezette be az egyik első ízesített sört, a Borsodi Frisst. Csomagolások terén is számos újítás a Borsodihoz köthető, hiszen a sörgyár tette elérhetővé a fogyasztók számára először az alumínium dobozos, valamint a vendéglátóhelyek részére a KEG-hordós kiszerelést is.
Az elmúlt öt évtizedben a Borsodi Sörgyár a kiváló minőség és a választék szélesítése mellett egyre nagyobb figyelmet szentel a fenntarthatóságnak is, annak érdekében, hogy minél kisebb ökológiai lábnyommal szolgálja ki fogyasztóit. A Borsodi számára kiemelt fontossággal bír, hogy felelős gyártóként óvja környezetét, a támogassa a közösségeket, segítse munkavállalóit és hatékonyan működő kapcsolatot építsen az üzleti partnereivel.
„A Borsodi Sörgyár mindenkori portfolióját és termékeit a változó piaci trendeknek és a fogyasztói igényeknek megfelelően alakítja. Ennek stratégiának a sikerességét bizonyítja, hogy a megújult, tisztán árpamalátából főzött Borsodi Világos receptnek és az új Borsodi portfoliónknak is köszönhetően 2022-ben is eredményes évet zártunk, hiszen a hazai fogyasztók elvárják a következetes, megbízható minőséget és nyitottak újdonságok kipróbálására.”
– emelte ki Vuleta Zsolt a Borsodi Sörgyár ügyvezető és kereskedelmi igazgatója.
„Büszkék vagyunk az elmúlt öt évtized sikereire, és mindezt az elkötelezett kollegáinknak, együttműködő partnereinknek és hűséges fogyasztóinknak köszönhetjük.”
A Borsodi Sörgyár szellemiségének megfelelően az 50-dik születésnap is tartogat egy meglepetést. Ezúttal ugyanis az ünnepelt hozza az ajándékot. Május 18. és július 6. között, 50 napon keresztül a promóciós csomagolású Borsodi dobozos sörök nyitófülén található kódot beküldők között kisorolnak egy-egy 50 ezer forint értékű Edenred kártyát, továbbá napi 1 Neuzer típusú kerékpárt.*
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >