46 tonna tisztítószer az Unilevertől az árvízkárok enyhítésére
Több mint 35,5 tonna tisztítószerrel és kb. 4 raklapnyi tartós élelmiszerrel segítette az Unilever a magyarországi árvízkárosultakat. Ez az egyik legnagyobb mennyiségű segítség, amellyel magyarországi vállalat segített az árvízkárok helyreállításában.
Az Unilever az árvízről szóló hírek után azonnal megtette a szükséges lépéseket. A budapesti központ mellett a vállalat Röszkei Élelmiszergyára és a Nyírbátori Háztartásvegyipari Gyára is nagy mennyiségű termékkel segítette a károsultakat. Elsőként a nyírbátori gyár sietett a károsultak segítségére, hiszen a gyár dolgozói a környéken szinte testközelből tapasztalták a víz okozta pusztítást.
Összesen 33,3 tonna Domestost ajánlottak fel. Húsz tonna Domestost juttattak el a Magyar Református Szeretetszolgálaton keresztül a bajba jutott falvaknak és városoknak. Egy tonna Domestost és vegyes tisztítószereket közvetlenül az árvíz által egyik legjobban sújtott Felsőzsolcának küldött a gyár, 9 tonna Domestos pedig Edelénybe, Szendrőládra és Szendrőre került. 2,3 tonna Domestost a Miskolci Vöröskereszt segítségével küldött a gyár további helyszínekre.
A röszkei gyár a Vöröskereszten keresztül 4 raklapnyi tartós élelmiszert adományozott, és annak elszállításáról is saját költségen gondoskodott.
A vállalat emellett összesen mintegy 2,3 tonna Cif terméket is adományozott a bajba jutottaknak, vagyis összesen mintegy 35,5 tonna tisztítószerrel segítette a károk utáni helyreállítási munkálatokat.
Mivel a helyzet Szlovákiában sem volt sokkal jobb az elmúlt hetekben, mint Magyarországon, az Unilever Szlovákiában és Csehországban is nagy mennyiségű tisztítószert ajánlott fel a segítségre szoruló településeknek. A három országban összesen több mint 46 tonna tisztítószert ajánlott fel az árvíz utáni helyreállítási munkálatokhoz. Ez a hatalmas adomány szinte a teljes árvíz utáni fertőtlenítéshez elég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >