4500 munkahelyet szüntet meg a Tesco a Metro átalakításával
A brit Tesco mintegy 4500 munkahely megszüntetésére készül Metro üzleteinek átalakításával annak érdekében, hogy a vásárlók által a hagyományos heti nagybevásárlás helyett napi vásárlásra használt formátum hatékonyságát növelje. Az ország legjelentősebb munkáltatója a versenyszférában így kíván reagálni az online vásárlás terjedése és a német diszkontok által fokozott verseny hatására megváltozott fogyasztói szokásokra.
A 153 közepes méretű üzletben a változtatások révén gyorsabban kerülhet az áru a raktárból a polcokra, és csökkenhet a raktározási idő. A korábbiaktól eltérően a szakeladók (például borokkal foglalkozó eladók) immár minden területen helyt kell, hogy álljanak.
Bár a Kantar szerint a teljes piacból 27,2 százalékos részesedéssel rendelkező Tesco fő versenytársait az elmúlt évben jelentősen felülmúlta, az Aldi és Lidl nyomására felül kell vizsgálnia logisztikai működését, ha költséget akar spórolni, és maximális profitnövekedésre vágyik.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco új műanyag-tilalma az online vásárlókat érinti
A Tesco úgy döntött, április 19-től nem tesz tálcabetétet tálcáiba…
Tovább olvasom >Összesen 42 millió forint támogatásra pályázhatnak a helyi közösségek a Tesco programjában
Kilencedik alkalommal indul útjára a Tesco helyi közösségi kezdeményezéseket támogató…
Tovább olvasom >Megtakarítási program a Heinekennél
A Heineken NV mintegy 8000 munkahelyet szüntethet meg annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai együttműködést kötött a Pek-Snack és a Kometa
A Pek-Snack meggyőződése, hogy a minőség egyszerre cél és eszköz.…
Tovább olvasom >Április a kávé hónapja: az OMV is különlegességekkel erősít
Single Origin Colombia néven 100% arabica szemekből álló, fair trade…
Tovább olvasom >Bővíti saját márkás árukínálatát a SPAR az idén
Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a…
Tovább olvasom >