4500 munkahelyet szüntet meg a Tesco a Metro átalakításával
A brit Tesco mintegy 4500 munkahely megszüntetésére készül Metro üzleteinek átalakításával annak érdekében, hogy a vásárlók által a hagyományos heti nagybevásárlás helyett napi vásárlásra használt formátum hatékonyságát növelje. Az ország legjelentősebb munkáltatója a versenyszférában így kíván reagálni az online vásárlás terjedése és a német diszkontok által fokozott verseny hatására megváltozott fogyasztói szokásokra.
A 153 közepes méretű üzletben a változtatások révén gyorsabban kerülhet az áru a raktárból a polcokra, és csökkenhet a raktározási idő. A korábbiaktól eltérően a szakeladók (például borokkal foglalkozó eladók) immár minden területen helyt kell, hogy álljanak.
Bár a Kantar szerint a teljes piacból 27,2 százalékos részesedéssel rendelkező Tesco fő versenytársait az elmúlt évben jelentősen felülmúlta, az Aldi és Lidl nyomására felül kell vizsgálnia logisztikai működését, ha költséget akar spórolni, és maximális profitnövekedésre vágyik.
Kapcsolódó cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >