4500 munkahelyet szüntet meg a Tesco a Metro átalakításával
A brit Tesco mintegy 4500 munkahely megszüntetésére készül Metro üzleteinek átalakításával annak érdekében, hogy a vásárlók által a hagyományos heti nagybevásárlás helyett napi vásárlásra használt formátum hatékonyságát növelje. Az ország legjelentősebb munkáltatója a versenyszférában így kíván reagálni az online vásárlás terjedése és a német diszkontok által fokozott verseny hatására megváltozott fogyasztói szokásokra.
A 153 közepes méretű üzletben a változtatások révén gyorsabban kerülhet az áru a raktárból a polcokra, és csökkenhet a raktározási idő. A korábbiaktól eltérően a szakeladók (például borokkal foglalkozó eladók) immár minden területen helyt kell, hogy álljanak.
Bár a Kantar szerint a teljes piacból 27,2 százalékos részesedéssel rendelkező Tesco fő versenytársait az elmúlt évben jelentősen felülmúlta, az Aldi és Lidl nyomására felül kell vizsgálnia logisztikai működését, ha költséget akar spórolni, és maximális profitnövekedésre vágyik.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >