418 millió fejlesztésekre a Chiónál
418 millió forintot fordít fejlesztésre a Chio Magyarország Kft. 2008-ban – jelentette be Somogyi György, a cég vezérigazgatója.A legfontosabb beruházás a győri gyár új kemencéjének és dagasztógépének üzembe helyezése, amelyre 67 millió forintot költenek, valamint a csomagolóberendezések folytatódó bővítése, rekonstrukciója 100 millió forint értékben. Emellett sor kerül a gépjárművek egy részének cseréjére, új fűszerezőberendezés üzembe állítására, valamint energiamegtakarítási beruházásokra.
A Chio a 2006-os nettó 12,08 milliárd forintos árbevételt követően 2007-ben 12,4 milliárdos forgalmat ért el. Az idén már jelentősebb bővüléssel, összesen 13,9 milliárd forint nettó árbevétellel számol a vállalat.
A sós ropogtatnivalók hazai piacán 30 százalékos részesedéssel bíró vállalat neve 2008. március 1-jétől Chio-Wolf Magyarország Kft.-ről Chio Magyarország Kft.-re változik vissza (alapításától 1998. december 31-ig is így hívták). Ennek oka, hogy – változatlan receptúrával és minőségben – 2007 eleje óta a korábbi Wolf-termékeket is Chio név alatt gyártják és értékesítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >