418 millió fejlesztésekre a Chiónál
418 millió forintot fordít fejlesztésre a Chio Magyarország Kft. 2008-ban – jelentette be Somogyi György, a cég vezérigazgatója.A legfontosabb beruházás a győri gyár új kemencéjének és dagasztógépének üzembe helyezése, amelyre 67 millió forintot költenek, valamint a csomagolóberendezések folytatódó bővítése, rekonstrukciója 100 millió forint értékben. Emellett sor kerül a gépjárművek egy részének cseréjére, új fűszerezőberendezés üzembe állítására, valamint energiamegtakarítási beruházásokra.
A Chio a 2006-os nettó 12,08 milliárd forintos árbevételt követően 2007-ben 12,4 milliárdos forgalmat ért el. Az idén már jelentősebb bővüléssel, összesen 13,9 milliárd forint nettó árbevétellel számol a vállalat.
A sós ropogtatnivalók hazai piacán 30 százalékos részesedéssel bíró vállalat neve 2008. március 1-jétől Chio-Wolf Magyarország Kft.-ről Chio Magyarország Kft.-re változik vissza (alapításától 1998. december 31-ig is így hívták). Ennek oka, hogy – változatlan receptúrával és minőségben – 2007 eleje óta a korábbi Wolf-termékeket is Chio név alatt gyártják és értékesítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >