418 millió fejlesztésekre a Chiónál
418 millió forintot fordít fejlesztésre a Chio Magyarország Kft. 2008-ban – jelentette be Somogyi György, a cég vezérigazgatója.A legfontosabb beruházás a győri gyár új kemencéjének és dagasztógépének üzembe helyezése, amelyre 67 millió forintot költenek, valamint a csomagolóberendezések folytatódó bővítése, rekonstrukciója 100 millió forint értékben. Emellett sor kerül a gépjárművek egy részének cseréjére, új fűszerezőberendezés üzembe állítására, valamint energiamegtakarítási beruházásokra.
A Chio a 2006-os nettó 12,08 milliárd forintos árbevételt követően 2007-ben 12,4 milliárdos forgalmat ért el. Az idén már jelentősebb bővüléssel, összesen 13,9 milliárd forint nettó árbevétellel számol a vállalat.
A sós ropogtatnivalók hazai piacán 30 százalékos részesedéssel bíró vállalat neve 2008. március 1-jétől Chio-Wolf Magyarország Kft.-ről Chio Magyarország Kft.-re változik vissza (alapításától 1998. december 31-ig is így hívták). Ennek oka, hogy – változatlan receptúrával és minőségben – 2007 eleje óta a korábbi Wolf-termékeket is Chio név alatt gyártják és értékesítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >