4 új eszköz az IMIGe portfóliójában
Év végén az IMIGe Hungária Kft. 4 új hirdetési felülettel jelentkezett a Tesco hipermarketekben. A külső üvegfalak az épület frontoldalán elhelyezkedő nagyméretű felületek, amelyre már régóta vártak a cég ügyfelei. Az eszközök kitűnően alkalmasak brand-awereness kampányok indítására is, hiszen nagy méretéből és újszerűségéből fakadóan egyszerűen kikerülhetetlenné teszi a kommunikációt. A másodlagos kihelyezések kiemelésére, még feltűnőbbé tételére hozták létre az LCD-kijelzős képernyővel kombinált raklaptartó állványt. A digitális média display nagy előnye, hogy a statikus plakáttal ellentétben elmarad a nyomdai költség, illetve a helyszínen szokatlan audiovizuális kommunikáció megállásra készteti a vásárlókat. A negyedik újdonság a pénzvisszaadó tálcán elhelyezett hirdetés, amely a kasszazónában történő kommunikáció legújabb eszköze. Az eszközök hatékonyságát mutatja a nagy érdeklődés, a külső üvegfalon például már látható volt a Sara Lee Omnia-kampánya, jelenleg pedig az Unilever hirdetése fut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >