4 új eszköz az IMIGe portfóliójában
Év végén az IMIGe Hungária Kft. 4 új hirdetési felülettel jelentkezett a Tesco hipermarketekben. A külső üvegfalak az épület frontoldalán elhelyezkedő nagyméretű felületek, amelyre már régóta vártak a cég ügyfelei. Az eszközök kitűnően alkalmasak brand-awereness kampányok indítására is, hiszen nagy méretéből és újszerűségéből fakadóan egyszerűen kikerülhetetlenné teszi a kommunikációt. A másodlagos kihelyezések kiemelésére, még feltűnőbbé tételére hozták létre az LCD-kijelzős képernyővel kombinált raklaptartó állványt. A digitális média display nagy előnye, hogy a statikus plakáttal ellentétben elmarad a nyomdai költség, illetve a helyszínen szokatlan audiovizuális kommunikáció megállásra készteti a vásárlókat. A negyedik újdonság a pénzvisszaadó tálcán elhelyezett hirdetés, amely a kasszazónában történő kommunikáció legújabb eszköze. Az eszközök hatékonyságát mutatja a nagy érdeklődés, a külső üvegfalon például már látható volt a Sara Lee Omnia-kampánya, jelenleg pedig az Unilever hirdetése fut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >