4 új eszköz az IMIGe portfóliójában
Év végén az IMIGe Hungária Kft. 4 új hirdetési felülettel jelentkezett a Tesco hipermarketekben. A külső üvegfalak az épület frontoldalán elhelyezkedő nagyméretű felületek, amelyre már régóta vártak a cég ügyfelei. Az eszközök kitűnően alkalmasak brand-awereness kampányok indítására is, hiszen nagy méretéből és újszerűségéből fakadóan egyszerűen kikerülhetetlenné teszi a kommunikációt. A másodlagos kihelyezések kiemelésére, még feltűnőbbé tételére hozták létre az LCD-kijelzős képernyővel kombinált raklaptartó állványt. A digitális média display nagy előnye, hogy a statikus plakáttal ellentétben elmarad a nyomdai költség, illetve a helyszínen szokatlan audiovizuális kommunikáció megállásra készteti a vásárlókat. A negyedik újdonság a pénzvisszaadó tálcán elhelyezett hirdetés, amely a kasszazónában történő kommunikáció legújabb eszköze. Az eszközök hatékonyságát mutatja a nagy érdeklődés, a külső üvegfalon például már látható volt a Sara Lee Omnia-kampánya, jelenleg pedig az Unilever hirdetése fut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >