3D vevőszámláló a Wanzltől
Egyre több kereskedő nyitja meg újra üzleteit a kényszerű pihenő után, a belépési rend az üzletekben, illetve a távolságtartás azonban még hosszú ideig az életünk része marad, ami feladat elé állítja az üzleteket is.
A Wanzl Magyarország Kft. 3D vásárlószámláló rendszere ebben segít: automatikusan szabályozza az üzletben tartózkodó vásárlók számát, vigyázva ezzel a vásárlók és a dolgozók egészségére is. A be- és kijárathoz, a mennyezetre elhelyezett 3D számláló folyamatosan számolja a be-és kilépők számát, ami egy kijelzőn követhető nyomon. Amint az üzletben tartózkodók száma eléri a megengedett maximumot, a rendszer jelzést ad, hogy a következő vásárló még nem léphet be az üzletbe. Amint vásárlók hagyják el az üzletet, a kint várakozóknak szabaddá válik a belépés.
A rendszert bemutató videó megtekinthető itt:
A rendszer előnyei:
- egy-két óra alatt telepíthető és azonnal használható
- a dolgozók a kiszolgálásra tudnak koncentrálni, a vásárlók számának ellenőrzése nem terheli őket
- a bejárathoz kihelyezett kijelzőn egyéb fontos információ is megjeleníthető: figyelmeztetés a megfelelő távolságtartásra, vásárlási idősáv jelzése, de akár a napi akciókról is tájékoztatás adható
- működése megfelel az adatvédelmi előírásoknak
- könnyen kezelhető: a belépési limit, illetve az egyéb információk rugalmasan beállíthatók.
- hosszútávon használható, hiszen a bejárathoz telepített kijelzőn a későbbiekben is bármilyen információ megjeleníthető: napi-heti akciók, ünnepi nyitva tartás rendkívüli tájékoztatók.
Emellett a vásárlók számlálásán felül folyamatos statisztikákat szolgáltat a rendszer például a látogatottság napi-heti-havi eloszlásáról és az üzletben tartózkodás időtartamáról is.
További információért keressen bennünket bizalommal alábbi elérhetőségeinken:
Galambos Gergő retail-értékesítési manager, Wanzl Magyarország Kft., +36 (30) 279 21 33
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >