3500-ra nőtt a Biedronka üzleteinek száma Lengyelországban
A Poznań melletti Skórzewóban nyitotta meg a lengyel Biedronka 3500. üzletét.
A portugál Jerónimo Martins tulajdonában lévő csoport közlése szerint, hogy az üzletet a Biedronka hálózatában elsőként a „fenntartható fejlődés” stratégiájával összhangban alakították ki – elektronikus árcímkékkel, LED-es világítással és CO2-hűtő megoldásokkal.
Az üzletet fotovoltaikus panelekkel szerelték fel, a parkolóban pedig egy autót akár 20-30 perc alatt feltölteni képes elektromosjármű-töltőpontok találhatók – közölte a kiskereskedő.
A vásárlók széles hús- és sajtkínálatból, friss- és pékáruból, valamint testápolási termékek közül válogathatnak a 833 négyzetméteres eladótérrel rendelkező üzletben, ahol három hagyományos és hét önkiszolgáló kasszánál lehet fizetni.
Szlovákiai terjeszkedés
Októberben Ana Luisa Virginia, a Jerónimo Martins pénzügyi igazgatója bejelentette, hogy a Biedronka üzletlánc terjeszkedésének részeként jövő év végéig megnyitja első szlovákiai üzleteit, melynek eredményei a Biedronkáétól külön kerülnek jelentésre.
A pénzügyi igazgató nem zárta ki a romániai terjeszkedés lehetőségét sem. A vállalat évek óta fontolgatja a piacralépést itt is, ugyanakkor ez a szakember szerint jelenleg nem tartozik a legfőbb prioritások közé.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Egyetemi campusokon nyit üzleteket a SPAR Hollandiában
A SPAR Netherlands és a Compass Group Netherlands együttműködésében két…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >