344 szervezet pályázott a Tesco közösségeket támogató programjára
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára országosan 61 körzetből összesen 344 szervezet adta be jelentkezését. Idén valamennyi, a szavazási szakaszba bekerülő szervezet támogatásban részesül, így a Tesco még több jótékony célú helyi közösségi kezdeményezés megvalósulását tudja segíteni. A nyertes pályázókat – a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők előzetes szakmai bírálata után – az áruházlánc vásárlói szavazással választják majd ki májusban.
A Tesco nagy hangsúlyt fektet a helyi közösségek támogatására. Éppen ezért, már negyedik alkalommal hirdette meg az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, amelyre ezúttal is több száz, összesen 344 darab pályázat érkezett. A pályázat célja a helyi közösségek jótékony célú kezdeményezéseinek támogatása. Az előző körökhöz hasonlóan idén is számos kreatív pályázat érkezett, legnépszerűbb kategóriának ezúttal a gyerekek, fiatalok és felnőttek oktatását, képességfejlesztését célzó bizonyult. A legaktívabbak a Szeged környéki szervezetek voltak, azonban a Székesfehérvár és Ózd környéki körzetekben is aktívan jelentkeztek a helyi szervezetek.
Az előző három fordulóhoz képest ezúttal a Tesco minden, a szavazási szakaszba bejutó pályázat megvalósulásához hozzájárul. Körzetenként a legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400, a második 200, a harmadik pedig 100 000 forint támogatást kap programja megvalósításához. Az elkövetkezendő hetekben a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők véleményezik a pályázatokat formai, valamint tartalmi követelmények szerint, és kiválasztják közülük a továbbjutókat. A program következő szakaszában pedig az áruházlánc vásárlói dönthetnek a nyertesekről.
A vásárlók 2018. május 7. és június 4. között, az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon szavazhatnak majd a számukra legszimpatikusabb szervezetre. Amennyiben valamely körzetben nincs elegendő, a pályázati kiírásnak formailag és tartalmilag is megfelelő pályázat, úgy sor kerülhet egyes körzetek összevonására, hogy a Tesco minden vásárlójának egyformán lehetőséget tudjon adni a szavazásban való részvételre. A szavazás lezárása után körzetenként hirdet nyerteseket az áruházlánc, akik a vásárlók által leadott szavazatok száma szerint nyerik el a támogatást.
A nyertes pályázatokat június végén hirdeti ki az áruházlánc.
Bővebb információ a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon érhető el.
A korábbi fordulók nyertes civil szervezetei által írt beszámolókat a Tesco blogján olvashatja: http://www.tescomagyarorszag.hu/hu/blog
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
A Tesco 206 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel, közel 20 000 munkatársat foglalkoztat Magyarországon, és ezernél is több helyi szállító számára nyújt üzleti lehetőséget. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már 139 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszerfelesleget. 2014 szeptemberétől 2018. februárig összesen több mint 4,7 milliárd forint értékben, több mint 11 500 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszer-mentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >