344 szervezet pályázott a Tesco közösségeket támogató programjára
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára országosan 61 körzetből összesen 344 szervezet adta be jelentkezését. Idén valamennyi, a szavazási szakaszba bekerülő szervezet támogatásban részesül, így a Tesco még több jótékony célú helyi közösségi kezdeményezés megvalósulását tudja segíteni. A nyertes pályázókat – a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők előzetes szakmai bírálata után – az áruházlánc vásárlói szavazással választják majd ki májusban.
A Tesco nagy hangsúlyt fektet a helyi közösségek támogatására. Éppen ezért, már negyedik alkalommal hirdette meg az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, amelyre ezúttal is több száz, összesen 344 darab pályázat érkezett. A pályázat célja a helyi közösségek jótékony célú kezdeményezéseinek támogatása. Az előző körökhöz hasonlóan idén is számos kreatív pályázat érkezett, legnépszerűbb kategóriának ezúttal a gyerekek, fiatalok és felnőttek oktatását, képességfejlesztését célzó bizonyult. A legaktívabbak a Szeged környéki szervezetek voltak, azonban a Székesfehérvár és Ózd környéki körzetekben is aktívan jelentkeztek a helyi szervezetek.
Az előző három fordulóhoz képest ezúttal a Tesco minden, a szavazási szakaszba bejutó pályázat megvalósulásához hozzájárul. Körzetenként a legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400, a második 200, a harmadik pedig 100 000 forint támogatást kap programja megvalósításához. Az elkövetkezendő hetekben a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők véleményezik a pályázatokat formai, valamint tartalmi követelmények szerint, és kiválasztják közülük a továbbjutókat. A program következő szakaszában pedig az áruházlánc vásárlói dönthetnek a nyertesekről.
A vásárlók 2018. május 7. és június 4. között, az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon szavazhatnak majd a számukra legszimpatikusabb szervezetre. Amennyiben valamely körzetben nincs elegendő, a pályázati kiírásnak formailag és tartalmilag is megfelelő pályázat, úgy sor kerülhet egyes körzetek összevonására, hogy a Tesco minden vásárlójának egyformán lehetőséget tudjon adni a szavazásban való részvételre. A szavazás lezárása után körzetenként hirdet nyerteseket az áruházlánc, akik a vásárlók által leadott szavazatok száma szerint nyerik el a támogatást.
A nyertes pályázatokat június végén hirdeti ki az áruházlánc.
Bővebb információ a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon érhető el.
A korábbi fordulók nyertes civil szervezetei által írt beszámolókat a Tesco blogján olvashatja: http://www.tescomagyarorszag.hu/hu/blog
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
A Tesco 206 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel, közel 20 000 munkatársat foglalkoztat Magyarországon, és ezernél is több helyi szállító számára nyújt üzleti lehetőséget. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már 139 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszerfelesleget. 2014 szeptemberétől 2018. februárig összesen több mint 4,7 milliárd forint értékben, több mint 11 500 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszer-mentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Tesco a fogyatékossággal élő emberekért
A fogyatékossággal élő emberek december 3-i világnapja alkalmából a Tesco…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól képzett munkavállalókat keresnek a cégek, de sokallják a bérigényüket
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de…
Tovább olvasom >Erős novembert zárt az Euronics, taroltak a tévék
Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az…
Tovább olvasom >Karácsonyi összefogás: Vásárlói szavazatok döntik el, kik kapják a JYSK 1 millió forint összértékű termékfelajánlását
A JYSK Magyarország Kft. és a Sharity Mobile Application Zrt.…
Tovább olvasom >