34 millió forinttal támogatták a Tesco vásárlói a rászoruló gyermekeket
Az ország egyik legnagyobb adománygyűjtő csapataként, a Tesco vásárlói és kollégái közel 34 millió forint gyűjtöttek össze az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő kampányában. Az Ökumenikus Segélyszervezet célja, hogy az adományokból hátrányos helyzetű gyermekek egész éves fejlesztését, felzárkózását illetve nyári táborozását segítsék.
Az Ökumenikus Segélyszervezet országszerte több mint 2000 nélkülöző, hátrányos helyzetű gyermeknek nyújt rendszeres segítő kezet egész éves munkája során és 500 gyermek számára szervez bentlakásos illetve napközis nyári táborokat. Sokak számára ez az egyetlen lehetőség arra, hogy a fejlesztéseknek köszönhetően felzárkózhassanak kortársaikhoz, vagy hogy életükben először átélhessék a gondtalan nyaralás élményét. Ehhez és a Segélyszervezet működéséhez elengedhetetlen az olyan jellegű támogatás, mint a Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő kampány is, melyet a szervezet 2014 óta minden tavasszal meghirdet, és amelyet a Tesco, a Segélyszervezet stratégiai partnereként évek óta támogat az áruházaiban kapható adománykuponok értékesítésével. Tavaly a vállalat vásárlói és a munkatársai 33 721 250 forintot gyűjtöttek, idén pedig 33 830 250 forint folyt be a 250 forintos kuponokból. Az áruházlánc vásárlói a május 6. és június 2. között zajló kampányban összesen 135 321 db kupont vásároltak.
A Tesco a Felhőtlen Gyermekkor elnevezésű kampány mellett a Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtése során is támogatja a rászorulókat. A vásárlók az idei karácsony előtt ismét adománykuponok megvásárlásával segíthetik majd a nehéz helyzetben élőket, esélyt adva számukra, hogy ők is átélhessék az ünnep örömét. A Tesco mindemellett minden évben több alkalommal gyűjt tartós élelmiszert, valamint az élelmiszermentő programjának segítségével évente több ezer tonna élelmiszer adománnyal segíti azokat, akik nem jutnak minden nap élelemhez.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >