34 millió forinttal támogatták a Tesco vásárlói a rászoruló gyermekeket
Az ország egyik legnagyobb adománygyűjtő csapataként, a Tesco vásárlói és kollégái közel 34 millió forint gyűjtöttek össze az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő kampányában. Az Ökumenikus Segélyszervezet célja, hogy az adományokból hátrányos helyzetű gyermekek egész éves fejlesztését, felzárkózását illetve nyári táborozását segítsék.
Az Ökumenikus Segélyszervezet országszerte több mint 2000 nélkülöző, hátrányos helyzetű gyermeknek nyújt rendszeres segítő kezet egész éves munkája során és 500 gyermek számára szervez bentlakásos illetve napközis nyári táborokat. Sokak számára ez az egyetlen lehetőség arra, hogy a fejlesztéseknek köszönhetően felzárkózhassanak kortársaikhoz, vagy hogy életükben először átélhessék a gondtalan nyaralás élményét. Ehhez és a Segélyszervezet működéséhez elengedhetetlen az olyan jellegű támogatás, mint a Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő kampány is, melyet a szervezet 2014 óta minden tavasszal meghirdet, és amelyet a Tesco, a Segélyszervezet stratégiai partnereként évek óta támogat az áruházaiban kapható adománykuponok értékesítésével. Tavaly a vállalat vásárlói és a munkatársai 33 721 250 forintot gyűjtöttek, idén pedig 33 830 250 forint folyt be a 250 forintos kuponokból. Az áruházlánc vásárlói a május 6. és június 2. között zajló kampányban összesen 135 321 db kupont vásároltak.
A Tesco a Felhőtlen Gyermekkor elnevezésű kampány mellett a Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtése során is támogatja a rászorulókat. A vásárlók az idei karácsony előtt ismét adománykuponok megvásárlásával segíthetik majd a nehéz helyzetben élőket, esélyt adva számukra, hogy ők is átélhessék az ünnep örömét. A Tesco mindemellett minden évben több alkalommal gyűjt tartós élelmiszert, valamint az élelmiszermentő programjának segítségével évente több ezer tonna élelmiszer adománnyal segíti azokat, akik nem jutnak minden nap élelemhez.
Kapcsolódó cikkeink
Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >