34 millió forinttal támogatták a Tesco vásárlói a rászoruló gyermekeket
Az ország egyik legnagyobb adománygyűjtő csapataként, a Tesco vásárlói és kollégái közel 34 millió forint gyűjtöttek össze az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő kampányában. Az Ökumenikus Segélyszervezet célja, hogy az adományokból hátrányos helyzetű gyermekek egész éves fejlesztését, felzárkózását illetve nyári táborozását segítsék.
Az Ökumenikus Segélyszervezet országszerte több mint 2000 nélkülöző, hátrányos helyzetű gyermeknek nyújt rendszeres segítő kezet egész éves munkája során és 500 gyermek számára szervez bentlakásos illetve napközis nyári táborokat. Sokak számára ez az egyetlen lehetőség arra, hogy a fejlesztéseknek köszönhetően felzárkózhassanak kortársaikhoz, vagy hogy életükben először átélhessék a gondtalan nyaralás élményét. Ehhez és a Segélyszervezet működéséhez elengedhetetlen az olyan jellegű támogatás, mint a Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő kampány is, melyet a szervezet 2014 óta minden tavasszal meghirdet, és amelyet a Tesco, a Segélyszervezet stratégiai partnereként évek óta támogat az áruházaiban kapható adománykuponok értékesítésével. Tavaly a vállalat vásárlói és a munkatársai 33 721 250 forintot gyűjtöttek, idén pedig 33 830 250 forint folyt be a 250 forintos kuponokból. Az áruházlánc vásárlói a május 6. és június 2. között zajló kampányban összesen 135 321 db kupont vásároltak.
A Tesco a Felhőtlen Gyermekkor elnevezésű kampány mellett a Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtése során is támogatja a rászorulókat. A vásárlók az idei karácsony előtt ismét adománykuponok megvásárlásával segíthetik majd a nehéz helyzetben élőket, esélyt adva számukra, hogy ők is átélhessék az ünnep örömét. A Tesco mindemellett minden évben több alkalommal gyűjt tartós élelmiszert, valamint az élelmiszermentő programjának segítségével évente több ezer tonna élelmiszer adománnyal segíti azokat, akik nem jutnak minden nap élelemhez.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >