34 millió forinttal támogatták a Tesco vásárlói a rászoruló gyermekeket
Az ország egyik legnagyobb adománygyűjtő csapataként, a Tesco vásárlói és kollégái közel 34 millió forint gyűjtöttek össze az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő kampányában. Az Ökumenikus Segélyszervezet célja, hogy az adományokból hátrányos helyzetű gyermekek egész éves fejlesztését, felzárkózását illetve nyári táborozását segítsék.
Az Ökumenikus Segélyszervezet országszerte több mint 2000 nélkülöző, hátrányos helyzetű gyermeknek nyújt rendszeres segítő kezet egész éves munkája során és 500 gyermek számára szervez bentlakásos illetve napközis nyári táborokat. Sokak számára ez az egyetlen lehetőség arra, hogy a fejlesztéseknek köszönhetően felzárkózhassanak kortársaikhoz, vagy hogy életükben először átélhessék a gondtalan nyaralás élményét. Ehhez és a Segélyszervezet működéséhez elengedhetetlen az olyan jellegű támogatás, mint a Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő kampány is, melyet a szervezet 2014 óta minden tavasszal meghirdet, és amelyet a Tesco, a Segélyszervezet stratégiai partnereként évek óta támogat az áruházaiban kapható adománykuponok értékesítésével. Tavaly a vállalat vásárlói és a munkatársai 33 721 250 forintot gyűjtöttek, idén pedig 33 830 250 forint folyt be a 250 forintos kuponokból. Az áruházlánc vásárlói a május 6. és június 2. között zajló kampányban összesen 135 321 db kupont vásároltak.
A Tesco a Felhőtlen Gyermekkor elnevezésű kampány mellett a Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtése során is támogatja a rászorulókat. A vásárlók az idei karácsony előtt ismét adománykuponok megvásárlásával segíthetik majd a nehéz helyzetben élőket, esélyt adva számukra, hogy ők is átélhessék az ünnep örömét. A Tesco mindemellett minden évben több alkalommal gyűjt tartós élelmiszert, valamint az élelmiszermentő programjának segítségével évente több ezer tonna élelmiszer adománnyal segíti azokat, akik nem jutnak minden nap élelemhez.
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Zöldség-gyümölcs ételmentő csomagokat vizsgáltak a Nébih szakemberei
Ötödik alkalommal szervezte meg szokásos adventi élelmiszer-adományozási programját a Mészáros…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >