33 tehetséges pályakezdőt karolt fel a Nestlé Alliance 4YOUth hazai mentorprogramja
Idén januárban egyedülálló tehetséggondozási programot indított a Nestlé Alliance 4YOUth Magyarországon, hogy felkészítse a fiatalokat a munkaerőpiac kihívásaira. A mentorprogramra a Zyntern.com állásportálon keresztül jelentkezhettek a hallgatók, akik öt hónapon keresztül tanulhattak szakmai fogásokat kilenc vállalat tizenhét vezetőjétől.
A COVID-19 megjelenése súlyos hatással volt a pályakezdők munkaerőpiaci lehetőségeire. Statisztikák szerint újra emelkedik a munkanélküliség, és immár több mint 3 millió fiatalt érint Európa-szerte. Ezért a Nestlé Hungária együttműködő partnereivel közösen új lendületet adott az Alliance 4YOUth programjának, ami keretében több hónapos mentorálással segítették az egyetemista hallgatók fejlődését és elhelyezkedését.
„A Nestlé 2014-ben azzal a céllal indította el az Alliance 4YOUth programot, hogy felkészítse a fiatalokat a munkaerőpiaci kihívásokra. A most megvalósult mentorprogram nemcsak a résztvevő cégek közötti partnerség miatt fontos, de lehetőséget adott a több mint egy évig home schoolingban tanuló diákoknak a kapcsolatépítésre, networkingre is. A járványhelyzet miatt ez nekik teljesen kimaradt az előző másfél egyetemi évből”
– mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária közkapcsolati és válallati kommunikációs igazgatója.
Az Alliance 4YOUth mentorprogram részeként idén 9 vállalat 17 vezetője vállalta, hogy öt hónapon keresztül hasznos tanácsokkal támogatja a kiválasztott résztvevőket, továbbfejlesztve a fiatalok soft skilljeit és kapcsolatépítési, networking képességeit, kapcsolati tőkéjüket. Az összefogásban az Adecco, a Metro Cash & Carry Hungary, a Nestlé Hungária, a Flow, a Fürge Diák, a Humánia HRS Group Zrt., a Wolt, a Nielsen és a Molson Coors Beverage Company vezetői vettek részt. A programba az ország minden pontjáról érkeztek hallgatók, többek közt a győri Széchenyi István Egyetemről, a Debreceni Egyetemről, a Szegedi Tudományegyetemről, az Eötvös Loránd Tudományegyetemről és a Budapesti Corvinus Egyetemről is.
„A pályakezdőknek olyan készségekre és tapasztalatokra van szükségük, ami segít alkalmazkodni a gyorsan változó gazdasági környezethez. A jövő társadalmát ők fogják formálni, ezért elengedhetetlen, hogy hasznos eszközöket adjunk a kezükbe céljaik megvalósításához. A mentorprogram sikere és a hallgatók visszajelzése mind megerősítettek minket ebben”
– összegezte tapasztalatait Megyeri Mirtill, a Zyntern.com társalapítója.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >