3000 új munkahelyet teremt az Iceland
A karantén óta online élelmiszer-vásárlásra irányuló kereslet több mint 300%-os megugrása miatt 3000 új munkavállalót – egyebek mellett a házhozszállításban segédkező futárokat és az online rendeléseket összekészítőket – alkalmaz az Iceland, amely jelenleg heti 750 000 rendelést képes kezelni.
Ezzel egyidejűleg az Uber Eatsszel is kísérletezik a cég Londonban: az Iceland futárflottáját 30%-kal növelte, hogy az észak-londoni kísérleti projektben a vásárlók rendelésüket akár annak leadásától számított 20 perc múlva átvehessék.
Az Iceland azután lépett, hogy a Morrisons több ezer új felvételről tett bejelentést az online kiszállítások kezelése céljából. A Tesco szintén 16 000 új állandó pozíciót, míg az Amazon 7000 állást nyitott meg.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Így panaszkodnak a magyar dolgozók generációi – országos kutatás Steigervald Krisztiánnal
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >