3000 új munkahelyet teremt az Iceland
A karantén óta online élelmiszer-vásárlásra irányuló kereslet több mint 300%-os megugrása miatt 3000 új munkavállalót – egyebek mellett a házhozszállításban segédkező futárokat és az online rendeléseket összekészítőket – alkalmaz az Iceland, amely jelenleg heti 750 000 rendelést képes kezelni.
Ezzel egyidejűleg az Uber Eatsszel is kísérletezik a cég Londonban: az Iceland futárflottáját 30%-kal növelte, hogy az észak-londoni kísérleti projektben a vásárlók rendelésüket akár annak leadásától számított 20 perc múlva átvehessék.
Az Iceland azután lépett, hogy a Morrisons több ezer új felvételről tett bejelentést az online kiszállítások kezelése céljából. A Tesco szintén 16 000 új állandó pozíciót, míg az Amazon 7000 állást nyitott meg.
Kapcsolódó cikkeink
A júliusban szigorodó EFO-szabályozás miatt a cégek még inkább nyitottak a diákfoglalkoztatásra
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >Fokozódó feszültségek között lavíroznak a hazai cégek
Az euroövezet átlagos inflációja 2,5% körül van, míg a bérnövekedés…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >