3000 új munkahelyet teremt az Iceland
A karantén óta online élelmiszer-vásárlásra irányuló kereslet több mint 300%-os megugrása miatt 3000 új munkavállalót – egyebek mellett a házhozszállításban segédkező futárokat és az online rendeléseket összekészítőket – alkalmaz az Iceland, amely jelenleg heti 750 000 rendelést képes kezelni.
Ezzel egyidejűleg az Uber Eatsszel is kísérletezik a cég Londonban: az Iceland futárflottáját 30%-kal növelte, hogy az észak-londoni kísérleti projektben a vásárlók rendelésüket akár annak leadásától számított 20 perc múlva átvehessék.
Az Iceland azután lépett, hogy a Morrisons több ezer új felvételről tett bejelentést az online kiszállítások kezelése céljából. A Tesco szintén 16 000 új állandó pozíciót, míg az Amazon 7000 állást nyitott meg.
Kapcsolódó cikkeink
A jelenlegi munkaerőpiaci helyzet a bővülésre kész vállalatoknak kedvez
Továbbra is aktív munkavállalói jelenlét tapasztalható a hazai munkaerőpiacon. Az…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyire produktívak a magyar cégek
A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >